sterilisation af Baby
Fra : marianne hellemose

Dato : 01-05-03 08:06

Endelig kom der så meget ro over privatlivet, at det
blev Baby's tur til "opmærksomhed" så hun var inde og
blive steriliseret igår. Jeg hentede hende ved 12-tiden,
og ligesom Tortie, var hun vågen og "alert" faktisk var
hun temmelig manisk lige til sent igår aftes *GG* jeg
burde have vidst at intet ville være nemt når det handler
om Baby, men jeg havde det rigtig dårligt med hendes
"reaktion" på den omgang, da manien så lettede lidt
"opdagede" hun at der var "noget" på maven, det kostede
et par gamasher, så med 2-3 kvarters mellemrum har jeg
hele natten måtte "klæde" hende på *suk* men jeg kan jo
altid sove når jeg bliver gammel. Det er første gang jeg
oplever en kat med så "dårlig" reaktion og det er skræmmende.

Marianne og Baby der hader dyrlæger, narkose og
gamashe-ben

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.