billed- og lydkvalitet på DVD
Fra : MP Jakobsen

Dato : 01-05-03 07:38

Hos CD-WOW kan man få Rushmore for £7.99. Eller man kan vælge at købe den i
Criterion for £19.99. Jeg er ikke så interesseret i alt muligt ekstra
materiale - jeg vil bare gerne kunne se filmen i en ok - god kvalitet.
Hvilken en skal jeg købe? Og mener folk det værd at betale £12 for det
ekstramateriale man får, ved at købe Criterion?

MP

Fra : Jacob Gunness

Dato : 01-05-03 10:15

"MP Jakobsen" <mpej@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilken en skal jeg købe? Og mener folk det værd at betale £12 for det
> ekstramateriale man får, ved at købe Criterion?
Jeg har den billige R2-udgave. Billed- og lydkvaliteten er ganske glimrende,
men der er ingen extras. Jeg har kun set Criterions udgave en enkelt gang,
og jeg kan ikke mindes overførslen som værende meget bedre.
Salgsargumentet skulle derfor være bonusmaterialet. Det er mit indtryk, at
de fleste er enige om, at lige netop Rushmore ikke lever op til Criterions
vanlige standard, og at bonusmaterialet ikke er så vanvittigt spændende.

Men der er nok andre, der kan uddybe :)

Mvh.
Jacob