HJÆLP! En masse systemer!
Fra : yuyuuu

Dato : 30-04-03 21:21

Hey alle...

Dette er et håb på at nogen kender et link, eller kan lave en del
forskellige systemer til mig...

Jeg ska bruge et system, så man kan logge ind og uploade
billeder..
Eller bare så man kan logge ind og så sende en mail til mig med
dem

Så skal jeg ska bruge et pointsystem som kan registrere når man
uploader et billede og give point for det...

Og til nye medlemmer af min side skal jeg bruge et system som kan
oprette en bruger... Brugeren skal kun kunne logge sig ind og
uploade billeder...

Hjælp..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 30-04-03 21:48

yuyuuu wrote:

> Dette er et håb på at nogen kender et link, eller kan lave en del
> forskellige systemer til mig...

Jeg tror du har taget fejl af denne nyhedsgruppes formål, hvis du håber
deltagerne vil lave dit system(er) for dig. Gruppen fungerer normalt
således, at man først selv prøver at lave noget og derefter søger hjælp
til specifikke spørgsmål, hvis man kommer i problemer.

Hvis du søger færdig kode, kan du kigge på www.hotscripts.com eller
prøve at søge på google.

Alternativt kan du poste et indlæg i news:dk.opslag.stillinger, hvis du
ønsker et skræddersyet system og er villig til at betale for det.

Tonni Aagesen
www.cazoo.dk