Q3 Arena Gold
Fra : the reaper

Dato : 30-04-03 20:02

Hejsa

Er der nogen som ved hvor man kan få subj. billigt?

Det billigeste jeg har kunnet finde er her
http://www.realgames.dk/realgames/default.asp?spilpriser=10839 (228,-)

Men det må da kunne fåes billigere da q3 er jo ved at være en ældre sag

Mvh
Thomas

Fra : danni plougmann

Dato : 30-04-03 21:48

> [...]
> http://www.realgames.dk/realgames/default.asp?spilpriser=10839 (228,-)
>
> Men det må da kunne fåes billigere da q3 er jo ved at være en ældre sag

er det her noget du kan bruge
http://www.2ndgames.dk/varer.asp?sek=Q&Sektion=PC&lager=1

q3 team arena
q3 arena add-on

Fra : the reaper

Dato : 01-05-03 09:12

> er det her noget du kan bruge
> http://www.2ndgames.dk/varer.asp?sek=Q&Sektion=PC&lager=1
>
> q3 team arena
> q3 arena add-on

Hejsa

Jeg vil helst ikke købe det brugt, da jeg gerne vil være sikker på at det
kun er mig der kender CD-key'en.

Mvh
Thomas

Fra : danni plougmann

Dato : 01-05-03 16:31

> Hejsa
>
> Jeg vil helst ikke købe det brugt, da jeg gerne vil være sikker på at det
> [...]
jeg har købt sof2 brugt hos dem og jeg har ikke haft nogen som helst
problemmer med min cdkey

Fra : Lasse Christensen

Dato : 13-05-03 23:34

"the reaper" <nospam_news@reaper.dk> wrote in

> [...]
> http://www.realgames.dk/realgames/default.asp?spilpriser=10839 (228,-)
>
> Men det må da kunne fåes billigere da q3 er jo ved at være en ældre

Købte ultimate Quake (1+2+3 dog ikke med Team Arena) på boomtown til 100
kr.

Venlig hilsen

Lasse

Fra : metallica