Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til Minolta Dimage 2300
Fra : John Poulsen

Dato : 30-04-03 15:46

Hejsa.

Jeg søger drivere til Minolta Dimage 2300.

Dels til Windows XP

Dels Linux driver - primært Debian 3.0 r1

Links til driverne ønskes...

Evt. hints til hvordan Windows 98 SE driverne, der følger med kameraet,
kan komme til at fungere i Windows XP.

Gode råd vedrørende kameraet er selvfølgelig velkomment .

Mvh.

John

johnATvangpoulsen.com

Fra : C.Christoffersen

Dato : 30-04-03 20:41

Jeg troer godt du kan glemme og finde en driver til dimage 2300. Minolta
laver ikke dette kamera længere og de vil ikke udvikle en driver til win xp.
Fordi jeg ved dette er fordi jeg har et kamera magen til. Så jeg har prøvet
alt. Men windows 2000 kan det køre på. Ellers kan jeg anbefale en kortlæser,
det virker.

M.V.H
C.Christoffersen

Fra : John Poulsen

Dato : 30-04-03 21:49

Tak for oplysningen vedrørende Win 2000...

Overvejer det kraftigt...

John Vang Poulsen

john@NOSPAMvangpoulsen.com (fjern NOSPAM ved email)