Køb af film i udlandet..?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 30-04-03 12:34

Hej,

Har I evt. et par links til nogle gode web-sider i udlandet, hvor man kan
købe R1 film? Helst UK da jeg helst vil undgå told. Hvis I har tid, vil jeg
også sætte pris på jeres erfaringer med de enkelte steder, hvis I har prøvet
at handle der.

På forhånd tak for jeres hjælp.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : KNL DtP

Dato : 30-04-03 12:37

"[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk> skrev i en meddelelse

> Har I evt. et par links til nogle gode web-sider i udlandet, hvor man kan
> købe R1 film?

www.cd-wow.com

De er billige og hurtige. Jeg har, efter en uheldig episode med FutureEnt.,
udelukkende købt mine R1 (og et par R2UK) der. Deres priser i inkl. porto og der er
ingen told og moms, da de bor i England.

Priseksempel = Den nye Harry Potter 2-disc = 165 kr. inkl. porto. (koster vist 300 i
DK som standart)

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-03 12:58

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> escribió

> Priseksempel = Den nye Harry Potter 2-disc = 165 kr. inkl. porto.
(koster vist 300 i
> DK som standart)

Danske DVD priser er da også til at hoppe op og falde ned på, jeg
købt for 2 uger siden HP II i spanien for 17,99 Euro ca 133 Dkr
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : -V-

Dato : 30-04-03 12:45

[ B@CHFiRE ] wrote:
> [...]
> tid, vil jeg også sætte pris på jeres erfaringer med de enkelte
> steder, hvis I har prøvet at handle der.

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.film/

-V-

Fra : TK

Dato : 30-04-03 14:14

On Wed, 30 Apr 2003 13:34:10 +0200, "[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk>
wrote:

> [...]
>også sætte pris på jeres erfaringer med de enkelte steder, hvis I har prøvet

www.futureent.com de er for det meste billigere end CDwow
www.cdwow.com har ofte gode tilbud, og ofte billige BOX-editions
www.axelmusic.com dansk site - fornuftige priser, og rigtig god
service,

TK

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 30-04-03 16:54

Hej,

I skal alle have mange tak for hjælpen!!

Fra : Devast8or

Dato : 30-04-03 19:40

[ B@CHFiRE ] wrote:
> [...]
> tid, vil jeg også sætte pris på jeres erfaringer med de enkelte
> steder, hvis I har prøvet at handle der.

http://www.bensonsworld.co.uk/
http://www.blackstar.co.uk/

Benson's World, FutureEntertainment og CD-Wow har jeg handlet hos, og alle
tre stedre gik det fint og smertefrit. Jeg havde mine film i løbet af en
uges tid.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : ML-78

Dato : 30-04-03 20:38

> http://www.bensonsworld.co.uk/
> http://www.blackstar.co.uk/

Disse to butikker handler dog udelukkende med R2-udgivelser.

ML-78

Fra : Devast8or

Dato : 30-04-03 21:25

ML-78 wrote:

> Disse to butikker handler dog udelukkende med R2-udgivelser.
>

> ML-78

Ikke kun. Jeg købte en Rammstein DVD hos Benson's World, den er regionsfri.
Men den er vist også kun lavet i den ene udgave.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : ML-78

Dato : 30-04-03 22:14

> Ikke kun. Jeg købte en Rammstein DVD hos Benson's World, den er
regionsfri.

Ja ok, det er rigtigt
De to butikker forhandler R2 *og* europæiske R0-udgivelser. Men den første
skribent spurgte specifikt om butikker, der forhandler R1, og dem har de
ikke nogen af.

ML-78

Fra : Devast8or

Dato : 01-05-03 20:03

ML-78 wrote:

> [...]
> De to butikker forhandler R2 *og* europæiske R0-udgivelser. Men den
> første skribent spurgte specifikt om butikker, der forhandler R1, og

Ok, så blev jeg så meget klogere (jeg havde ikke lige kigget på hvem der
havde hvad).

Devast8or

--
Spamfilter activated