Dreaming of Julia (Iben Hjejle)
Fra : Claus Sørensen

Dato : 30-04-03 09:50

Ifølge IMDb så har Iben Hjejle titelrollen i "Dreaming of Julia" fra 2001,
hvor hun spiller sammen med Harvey Keitel.

Er der nogen, som ved noget mere om denne film, som kun har fået 11 stemmer
med et vægtet gennemsnit på 8,7?

De herligste hilsner

Fra : CinemaZone.dk - Fred~

Dato : 30-04-03 11:59

Det er ganske imponerende, at filmen har fået hele 11 stemmer - den blev
nemlig aldrig lavet færdig.

Økonomiske problemer gjorde, at den døde en stille død - du kan læse lidt
mere om sagen her (på side 4 i interviewet med Gael Garcia Bernal)

http://www.cinemazone.dk/article.asp?id=432&area=4

-Frederik Asschenfeldt Vandrup, CinemaZone.dk

Fra : Peter Kaas

Dato : 30-04-03 12:44

> [...]
>
> Økonomiske problemer gjorde, at den døde en stille død - du kan læse lidt
> mere om sagen her (på side 4 i interviewet med Gael Garcia Bernal)

Jeg ved ikke om det står i det interview (har ikke lige tid til at kigge det
igennem), men jeg synes at kunne huske et interview i "Filmland" fornyligt,
hvor Iben Hjejle fortalte at hun havde det fint med at filmen døde, da den
skulle være virkelig dårlig...

Mvh
Peter

Fra : Claus Sørensen

Dato : 01-05-03 11:15

CinemaZone.dk - Frederik Asschenfeldt Vandrup wrote:

> Det er ganske imponerende, at filmen har fået hele 11 stemmer - den blev
> nemlig aldrig lavet færdig.

Hmmm - i følge denne side (aller nederst) ser det da ud til at den blev det.

http://www.dreamingofjulia.homestead.com/Thefilm.html

Måske den bare aldrig er bæevet distribueret. Det ser da også ud til at den
er blevet fremvist ved nogle filmfestivaler, men jeg er ikke helt sikker,
da jeg ikke kan fransk.

> Økonomiske problemer gjorde, at den døde en stille død - du kan læse lidt
> mere om sagen her (på side 4 i interviewet med Gael Garcia Bernal)
>
> http://www.cinemazone.dk/article.asp?id=432&area=4

Ude i siden er der en henvisning til en mere direkte artikel "Iben Hjejle
som Julia blev ved drømmen":

http://www.cinemazone.dk/news.asp?id=1606&area=3

De herligste hilsner