Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalmesse 2003
Fra : Lars Møller - Renhol~

Dato : 30-04-03 10:01

Hej til alle.

Lige lidt information.

Fredag 2/5 fra 10.00 til 21.00 og lørdag 3/5 fra 9.00 til 14.00 afholder
Renholt Foto igen Digitalmesse på Teaterbygningen ved Køge Station.

Her vil blive vist et bredt udvalg af markedets førende mærker indenfor
digitalfotografering - også mange af nyhederne fra forårets store
udenlandske messer. Der vil være digitalkamera, digitalvideo, scannere,
printere, projektorer, lysanlæg og tilbehør fra bl.a. Nikon, Canon, Olympus,
Fuji, Minolta, Konica, Contax, Panasonic, Leica, Sandisk, Tetenal, Kaiser,
Falcon, Voigtländer og flere andre. Vi har opstillet lysanlæg til
prøvefotografering - både til modelfotografering (med en sød pige) og til
produktfotografering (medbring evt. selv produkt).

Der er selvfølgelig masser af rigtig gode messetilbud fra alle
leverandørerne - og fra os selv (bl.a. på digital fremkaldelse). Du kan få
vores 8 sider store messeavis tilsendt i PDF format hvis du ønsker det -
send en e-mail til lars@renholt.dk - eller selv se den på
www.renholtfoto.dk.

Naturligvis er der fri entré begge dage - og S-toget kører faktisk lige til
døren.

Vel mødt til et par spændende dage.

Renholt Foto

Fra : Weasel

Dato : 01-05-03 11:08

> Hej til alle.
>
> Lige lidt information.

Lige lidt information kun til dig!

dk.marked.PRIVAT.foto

Fra : Niklas

Dato : 01-05-03 12:42

Kære Lars Møller

Du skal være opmærksom på at du med dette indlæg bryder med netiketten som beskrevet på www.usenet.dk

En meddelelse som denne hører hjemme i opslagsgrupper eller kommercielle grupper.

Normalt vil du blive overfaldet brutalt med svar i gruppen af en masse brugere som ofte beskrives som "netpolitiet".
Nogle vil endda gå videre med indrapportering til din udbyder om at du sender komercielle indlæg i en privat gruppe.

Så en anden gang vil jeg anbefale dig ikke at sende lignende indlæg.

Med Venlig Hilsen

Niklas

Fra : Claus Smith

Dato : 02-05-03 17:18

Hejsa.

Netop hjemvendt fra Køge og Renholts digitalmesse, så kan jeg varmt anbefale
jer andre at besøge den i år, der er masser af spændende nyheder samt
muligheden for at afprøve kamerer på stedet i et til formålet opstillet
atelier.

Endnu en gang har Lars og teamet skabt en flot udstilling til glæde for os
digitale brugere.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-05-03 19:53

> [...]
> atelier.
>
> Endnu en gang har Lars og teamet skabt en flot udstilling til glæde for os

Jeg har også lige været på messen og der var der meget at se. Tak til
Renholt Foto for at du/I gkorde mig opmærksom på den.
Jeg står for at skulle investere i et godt digital kamera og synes at det er
fint at se alle de kendte mærker på et sted. Tak for god
forbrugerinformation.

mvh Tommy Hansen