Patch til Moha
Fra : Claus Mejndahl Jense~

Dato : 30-04-03 09:34

Jeg har downloadet patchen 1.11 til Moha, men når jeg prøver at installere
patchen får jeg denne fejl :

WARNING: Could not find the UK or US version of Medal of Honor Allied
Assault installed on your computer. Setup will now exit.

Nogen der ved hvad jeg gør her!

Claus

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-04-03 10:40

Lyder mærkeligt. Nogen chance for at du har en ikke US eller UK version? Har
du brugt en NO-CD crack? Prøv evt. at downloade patchen igen og forsøg en
gang til. Eller afinstaller spillet, installer igen og prøv patchen igen.
Tag først backup af dine savegames, hvis du har behov for det.

Fra : Jacob Holm Jørgensen

Dato : 30-04-03 10:49

"Claus Mejndahl Jensen" <lystrup@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> WARNING: Could not find the UK or US version of Medal of Honor Allied
> Assault installed on your computer. Setup will now exit.

Du skal sikkert bruge den tyske version af patchen.

Mvh. Jacob.

Fra : Lord Flasheart

Dato : 30-04-03 11:37

Claus Mejndahl Jensen wrote:
> [...]
>
> WARNING: Could not find the UK or US version of Medal of Honor Allied
> Assault installed on your computer. Setup will now exit.

Dette er et kendt problem med warez-versionen, som er af et tidligere build
end den endelige version. Du skal ind og ændre nummeret på MoH build i
registreringsdatabasen. Jeg husker dog ikke hvilket nummer den endelige
version har.
--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Claus Mejndahl Jense~

Dato : 30-04-03 13:36

> [...]
> end den endelige version. Du skal ind og ændre nummeret på MoH build i
> registrenings . Jeg husker dog ikke hvilket nummer den endelige

Nu må jeg brydesammen og tilstå, at jeg har haft en sådan version
installeret, men jeg nu har en købe version. Kan det være den gamle version
der driller ? Jeg har prøvet at afinstallere MOHA og fjerne alt om MOHA i
registreningsdatabasen og geninstalleret uden held.

Claus

Fra : Lord Flasheart

Dato : 30-04-03 18:48

> [...]
> version der driller ? Jeg har prøvet at afinstallere MOHA og fjerne
> alt om MOHA i registreningsdatabasen og geninstalleret uden held.

Det burde jo virke. Jeg har lige installeret MoH igen. Buildversionen er
1.1.12.200.

Fra : Claus Mejndahl Jense~

Dato : 01-05-03 08:19

> Det burde jo virke. Jeg har lige installeret MoH igen. Buildversionen er
> 1.1.12.200.
> --
> Med Venlig hilsen/Best regards
> Anders Albrechtsen

Har du et forslag til søge tekst i regedit, jeg ikke finde hvor
versionsnummeret står.

Claus

Fra : Lord Flasheart

Dato : 01-05-03 13:20

> Har du et forslag til søge tekst i regedit, jeg ikke finde hvor
> versionsnummeret står.

Søg efter EA games eller noget i den retning under Hkey/LocalMachine

Fra : Lord Flasheart

Dato : 01-05-03 13:21

Lord Flasheart wrote:
"HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/EA GAMES/Medal Of Honor Allied Assault"

Fra : Claus Mejndahl Jense~

Dato : 01-05-03 18:43

Der er en mappe der hedder 1.2.1.190

Kan det passe ?