Cisco 775 ISDN Router
Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 24-03-01 16:46

Jeg har lånt en CISCO 775 ISDN router, som jeg via "fast step" har
konfigureret til at køre imod TeleDK internet (Nettid), efterfølgende har
jeg ændret tidspunktet for hvornår den skal åbne og lukke 2.B kanal det
fungerer også fint.

Derimod har jeg det problem at jeg er nødsaget til at åbne forbindelsen til
internettet via "Call" knappen på routeren, er der nogle der kan sige mig
hvorfor det ikke sker automatisk ?

Jeg har følgende konfiguration for hvornår 1.B kanal skal åbnes:
Treashold = 0 Kb/s
Duration = 1 sec
Source = LAN

Jeg har kontroleret at pågældende profil er sat active.

Er der nogle der ved om pågældende Router understøtter "vis nummer" på
analoge porte, eller om der findes Firmware opdatering som giver den
mulighed ?

Venlig hilsen
Niels Jensen