Er så stolt :0)
Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 29-04-03 23:51

Bailey har haft store problemer med at være alene hjemme. Selv hvis det kun
drejede sig om 45 minutter!
Men her i dag skulle han så være alene hjemme. Han klarede det med bravour
:0) Hele ni timer var han sig selv. Synes jeg var ret flot. Ved godt det er
mange timer, men jeg synes han var dygtig alligevel :0)

Hilsen Betina og en meget glad Bailey

Fra : Ditte K

Dato : 30-04-03 16:10

Ej, det lyder rigtig dejligt, jeg glæder mig til den dag også oprinder for
os men vi er stadig i stærk træning. Jeg kan dog samle mine ting sammen,
tage jakke på og gå uden for døren et minuts tid nu! Så vi kommer også
fremad her!

Knus Ditte og Uschi

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 30-04-03 17:52

"Ditte K" <ditte.k@oncable.dk> wrote in message
> [...]
sammen,
> tage jakke på og gå uden for døren et minuts tid nu! Så vi kommer også

Hej Ditte

Jeg håber så bare han bliver ved med at kunne være alene, for når min barsel
er overstået skal jeg jo igang igen.
Men jeg krydser fingre for at din vaps også lærer det :0)

Hilsen Betina

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-04-03 17:06

Hej Betina

Så er du klar til at prale hva ??

Hilsen Benny..

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 30-04-03 17:49

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Betina
>
> Så er du klar til at prale hva ??
>
> Hilsen Benny..

Ja! Det skal man da engang imellem! :0)

Hilsen Betina

Fra : Ditte K

Dato : 30-04-03 20:14

> Hej Betina
>
> Så er du klar til at prale hva ??
>
> Hilsen Benny..

Man skal i høj grad have lov til at prale når ens hund kan være alene
hjemme! Det er simpelthen så frustrerende og opslidende når ens hund har det
problem.

Og Betina lad være med at opgive, bliv ved med at træne. Det lyder som om du
er kommet langt

Ditte

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 30-04-03 20:26

> [...]
> problem.
>
> Og Betina lad være med at opgive, bliv ved med at træne. Det lyder som om

Jeg tror jeg ved hvad der har hjulpet til at han kan være alene. De sidste
to gange han har været alene hjemme, har radioen været tændt. Ikke for højt,
men bare lige så man kunne høre at der blev snakket og spillet musik.
Kunne forestille mig at han på den måde ikke har følt sig helt forladt.
Holder den teori i jeres ører?

Hilsen Betina

Fra : Ditte K

Dato : 01-05-03 16:41

> [...]
> men bare lige så man kunne høre at der blev snakket og spillet musik.
> Kunne forestille mig at han på den måde ikke har følt sig helt forladt.

Hvis du tror radioen er grunden til han har lettere ved at være alene, så
lad den endelig køre. Hos os har den bare ingen virkning, men er kun med til
at fortælle jeg skal forlade hende.

Knus Ditte