Bono gæst hos Oprah på TV3+ på fredag
Fra : Annette Christensen

Dato : 29-04-03 23:06

På fredag d. 2/5 klokken 14:20 sender TV3+ det Oprah Show, hvor Bono er
gæst.

Læs evt. mere om programmet her:
http://www.oprah.com/tows/pastshows/tows_2002/tows_past_20020920.jhtml

Venlig hilsen
Annette
--
"Sleep is for economists!"
Bono september 1999

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-04-03 02:21

Annette Christensen wrote:
> På fredag d. 2/5 klokken 14:20 sender TV3+ det Oprah Show, hvor Bono er
> gæst.
>
> Læs evt. mere om programmet her:
> http://www.oprah.com/tows/pastshows/tows_2002/tows_past_20020920.jhtml

Hvem er Bono? Hvem er Oprah?

Fra : zcully

Dato : 30-04-03 02:23

"Annette Christensen" <anc@softhome.net> wrote in message
> På fredag d. 2/5 klokken 14:20 sender TV3+ det Oprah Show, hvor Bono er
> [...]

Hej Annette

Tusind tak for påmindelsen. Det havde jeg slet ikke hørt om at han skulle
derind. Det må jeg få optaget.

Og sorry lige en lille rettelse. Programmet kommer 10:05

/Zcully

Fra : Annette Christensen

Dato : 30-04-03 06:24

> [...]

> derind. Det må jeg få optaget.
>
> Og sorry lige en lille rettelse. Programmet kommer 10:05

Hej Zcully

Tak for rettelsen, jeg havde min information fra www.3plus.dk hvor der
fortsat står 14:20 *suk* det er ikke altid til at vide, hvornår man skal
sætte videoen til.

Hilsen
Annette

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-04-03 05:29

Annette Christensen <anc@softhome.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eaef77e$0$42646$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> På fredag d. 2/5 klokken 14:20 sender TV3+ det Oprah Show, hvor Bono er
> gæst.
______

Bobo, er det en hund ?

Hilsen Åge

Fra : Annette Christensen

Dato : 30-04-03 06:22

> Bobo, er det en hund ?
>
> Hilsen Åge

Til Åge Halldorsson (men andre må også gerne læse med)

Aldrig tidligere har jeg følt det nødvendigt at kommentere en af dine
posteringer, men nu må jeg alligevel.....

Hvilken Bobo du hentyder til, aner jeg ikke, da mit indlæg (som overskriften
antyder) handler om Bono.

Måske har du aldrig hørt om Bono? Jeg kan fortælle dig, at han er forsanger
i det irske band U2, som du kan læse mere om her: www.u2.com, hvis du heller
ikke kender til dem.

Venlig hilsen
Annette
--
"Sleep is for economists!"
Bono september 1999

Fra : Peter Kaas

Dato : 30-04-03 15:06

> Måske har du aldrig hørt om Bono? Jeg kan fortælle dig, at han er
> [...]

Bono (sammen med resten af U2) var i øvrigt gæstestjerner i et ret
underholdende afsnit af "The Simpsons" igår...

Mvh
Peter

Fra : Søren Sohl

Dato : 30-04-03 22:34

> Bobo, er det en hund ?

både/og - er det ikke noget med en firser tysker...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-05-03 05:52

Søren Sohl <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b8pfgb$k59$1@sunsite.dk...

> både/og - er det ikke noget med en firser tysker...

________

Tjo, det er da ikke sikkert, at det er en VOVET påstand.

Hilsen Åge

Fra : Christian Joergensen

Dato : 01-05-03 08:16

On Wed, 30 Apr 2003 06:29:12 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> Bobo, er det en hund ?

Hold da op et flabet svar. Nogen gange kommer man i tvivl om der rent
faktisk sidder en 13-årig pubertetsbombe i den anden ende.

Du er ihvertfald tydeligvis ikke særlig moden.

--
Christian Jørgensen | What is a magician but a practicing theorist?
http://www.razor.dk |

Fra : Frk.V.

Dato : 02-05-03 13:34

Ja, ville blot lige minde om, at programmet altså ER nuuuuuu.....kl. 14.20!

mvh
Frk.V. *who loooooves Bono*