Et skøøønt billede ;-)
Fra : AEK

Dato : 29-04-03 22:14

Hej !

Jeg har fået dette billede tilsendt af en ven - den er I nødt til at se
Han skriver godt nok, at jeg skal tænde for lyden - men ikke en dyt sker der
;-(
Måske hos Jer....

http://www.ds14.agh.edu.pl/~knapo/files2/kotki/index.htm

/ Anya

Fra : Nina El Falaki

Dato : 29-04-03 22:26

Prøv igen det tager et stykke tid inden lyden kommer

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : AEK

Dato : 29-04-03 22:43

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv igen det tager et stykke tid inden lyden kommer

Øv
Wimamp kører fint med højtalere , men billedet fungerer lyden ikke.

De ,der måtte være interesseret :
Netto i denne uge,
6 ( a´la små juice ) æsker tørfoder / guf med forskellig smag til 10 kr.
Mærket : Pussi
Mine er total pjattet med dem . Stod det til Oscar, ville han bo i køkkenet
i dag- hvor æskerne er
Har aldrig før købt dem, men det er kæmpe hit.

/ Anya.

Fra : sn67

Dato : 30-04-03 06:53

> "Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse

> Øv
> Wimamp kører fint med højtalere , men billedet fungerer lyden ikke.

Det skal du ikke være ked af. Han griner slet ikke!
Tværtimod siger han "Aaadrr, lillebror har lige slået en prut!"
)))

Fra : Bente Jepsen

Dato : 29-04-03 22:22

> [...]
>
> Jeg har fået dette billede tilsendt af en ven - den er I nødt til at se

> Han skriver godt nok, at jeg skal tænde for lyden - men ikke en dyt sker

Hej Anya

Jo, jeg har godt nok lyd på den dejlige missekat (der er ved at dø af grin)

Mange hilsner
Bente

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-04-03 22:48

> Jeg har fået dette billede tilsendt af en ven - den er I nødt til at se

Billedet er herligt

> Han skriver godt nok, at jeg skal tænde for lyden - men ikke en dyt sker
der
> ;-(
> Måske hos Jer....

Ikke her - for højttalerne er ikke slået til *g*.

Mvh. Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-04-03 23:32

In <b8mrjr$bm791$1@ID-119019.news.dfncis.de> AEK wrote:
> Øv
> Wimamp kører fint med højtalere , men billedet fungerer lyden ikke.

Synd, for den er altså ikke til at stå for... en *skrup-fnisende* kat... :-

Fra : Jette Nielsen

Dato : 30-04-03 00:15

> [...]
> Han skriver godt nok, at jeg skal tænde for lyden - men ikke en dyt sker der

Uanset om man har lyd eller ej, er det billede en oplevelse i særklasse
*LOL*

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Amie

Dato : 30-04-03 00:25

LOL det er altså ikke fair.. fik lige the over hele tastaturet og skærmen da
jeg så det billede med lyd .. nørj har vildt ondt i maven nu efter 10 min.
total grin ( Victor og Holger sidder over i sengen og ser helt mærkeligt på
mig hehhe )

Mange krampefnis
Malene

Fra : Aragorn

Dato : 01-05-03 07:12

> [...]
>
> Jeg har fået dette billede tilsendt af en ven - den er I nødt til at se

> Han skriver godt nok, at jeg skal tænde for lyden - men ikke en dyt sker

Hihi, den bette killing er da godt nok ved at fnise hovedet af led - tog en
total griner - den er sgu skønno! ;oD

Venlig hilsen til jer og jeres katte fra

Aragorn_DK ,,,^..^,,,

http://www.bmwmc.dk
- no pop-ups, no ads, *no* flash!

Fra : Birgitte

Dato : 01-05-03 12:05

http://www.ds14.agh.edu.pl/~knapo/files2/kotki/index.htm

Det var dog et skønt skønt link
Jeg har gemt det og vil hver gang humøret er lidt nede,- gå ind på siden for
at finde smilet.
Birgitte
www.truetrust.dk