kan ikke vælge indstillinger i IE5.1
Fra : Jakob

Dato : 29-04-03 22:06

Jeg har arbejdet med en mac fra helvede på det sidste. Ligemeget hvad
jeg gør laver den knuder.

Det er en ældre 7500 med masser af ram. Jeg har lagt 9.1 ind på den men
det kører sgu ikke for godt. Jeg kan ikke få den til at køre ordentligt
på ADSL. Det ene øjeblik virker det, det næste kan den ikke komme på
!!!!

Det seneste problem er at jeg ikke kan komme til at vælge indstillinger
i IE5 og IE5.1. Når jeg forsøger får jeg en besked i stil med
"indstilliger kunne ikke åbnes da indstillingspanelet mangler, installer
IE igen".

Derefter har jeg hevet IE i skraldespanden og installeret igen men
ligemeget hjælper det.

Så hvis du har et bud på hvad jeg kan gøre for at få det til at funge
hører jeg meget gerne om det.

Derudover vil jeg gerne høre om det er helt galt at køre 9.1 på en sådan
maskine, det funger ihvertfald ikke overbevisende.

Hygge

Jakob