Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nero vcd
Fra : Henrik Høgh

Dato : 29-04-03 22:01

Hej NG

Jeg kan kun se 99 billeder når jeg brænder vcd på Nero.
Hvorfor?
Hvad gør jeg forkert, der må da kunne være mere end 99 billeder på en
Cd.

Henrik Værum Høgh

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 29-04-03 22:18

"Henrik Høgh" <td253@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvorfor?
> Hvad gør jeg forkert, der må da kunne være mere end 99 billeder på en

Prøv VCDEasy istedet, den har ikke sådan en begrænsning.
http://www.vcdeasy.org

/Mogens

Fra : Henrik Høgh

Dato : 30-04-03 07:11

> Prøv VCDEasy istedet, den har ikke sådan en begrænsning.
> http://www.vcdeasy.org
>
> /Mogens

Den har jeg inde, men jeg er lidt træt af at skal markere alle mine billeder
og slette 2 sekunders pausen. Jeg skal have lagt alle mine billeder fra maj
1999 ind på VCD, så det kommer til at tage tid. Derfor synes jeg at Nero var
så nemt. Jeg snakker om nogle tusind billeder.
I VCDeasy, skal billederne først markeres, så transformeres om, så lægges
ind i vinduet, så skal alle billederne en efter en markeres og ventetiden
skal ændres til uendeligt, så kan billederne først derefter brændes.
I nero flytter man billederne fra et vindue til et andet, og brænder. Det er
nemt. Jeg har nemlig også en familie, og et arbejde, der vil bruge mig.

Henrik Værum Høgh

Fra : Pico

Dato : 30-04-03 15:13

Henrik Høgh wrote:

> [...]
> til et andet, og brænder. Det er nemt. Jeg har nemlig også en
> familie, og et arbejde, der vil bruge mig.

Har du overvejet at sløjfe familien og arbejdet ?
Pico

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 01-05-03 22:22

> [...]
er
> nemt. Jeg har nemlig også en familie, og et arbejde, der vil bruge mig.

Jeg tror du undervurderer VCDEasy's formåen :)

Du har mulighed for at konvertere billeder fra hele direktorier ad gangen,
og dernæst importere dem i VCDEasy hele direktorier ad gangen.

Dernæst er det muligt med knapperne med tre punktummer under Interactivity,
at påtvinge diverse konfigurationer (såsom uendelig pause) på valgte/alle
billeder/filmklip.

/Mogens

Fra : Henrik Høgh

Dato : 04-05-03 20:31

> [...]
>at påtvinge diverse konfigurationer (såsom uendelig pause) på valgte/alle

Hej Mogens.

Jeg har nu leget med VCDeasy i ca 15 min.
Du har ret.
Jeg vil bruge det fremover.
Jeg havde blot 213 billeder fra en afrikatur, hvor jeg havde siddet og
klikket på "uendeligt" for hvert billede. Jeg fandt ikke ud af at der
var en standard, som jeg kunne lave om.

Tak for hjælpen.
Henriik

Fra : Martin

Dato : 30-04-03 16:09

Henrik Høgh <td253@hotmail.com> skrev :

>Jeg kan kun se 99 billeder når jeg brænder vcd på Nero.
>Hvorfor?

Det ved jeg ikke, men jeg kan ægge hundredevis af billeder på en sådan
CD.
(Nero 5.5.6.1)

Jeg vælger "NY" "Video-CD" og markerer filerne og trækker over, så der
er ingen hokus-pokus.

--
Martin

Fra : *Gavtyven*

Dato : 02-05-03 06:07

> [...]
> CD.
> (Nero 5.5.6.1)
>
> Jeg vælger "NY" "Video-CD" og markerer filerne og trækker over, så der

Er det kun billederne.... hvad hvis man har gemt de billder i forsk. bib..
Kan man ikke trække alle de bib over ??
Derefter vælge hvilket bib man vil se på sin dvd via vcd ???