Injected with a Poison
Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 29-04-03 18:31

Hej Gruppe...

Jeg håber nogen herude kan hjælpe mig.. Jeg har for nylig fået erstattet min
gamle, defekte Sony-drejeskive med en supercool B&O maskine. I den
forbindelse har jeg haft det store vinyl-trip i gang, og faldt her over en
white-label i min samling. Der står ABSOLUT INTET på hverken plade eller
cover, så jeg har ingen anelse om hvad nummeret hedder, og hvem der har
lavet det.

This is where you guys come in:

Det er noget dance-techno-agtigt noget. To tale-samples indgår i nummeret:
"Injected with a poison" og "Are you listening to me?"...På den modsatte
side (side A eller B - tjah?) er der en anderledes udgave af samme nummer,
hvor også talesamplen "We don't need him anymore" indgår.

Nogen der nikker genkendende til det???

PFT

/Thomas

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 18:36

"Thomas Hillebrandt" <info@thomashillebrandt.com> skrev
> Nogen der nikker genkendende til det???

Det kan google sikkert - har du prøvet?

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=%22Injected+with+a+poison%22

Er der noget af det der ringer en klokke?

Google: ven, elsker, luder & madonna.

-V-

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 29-04-03 19:26

Jeg burde ha' et klap på siden af hovedet med en frossen regnbueørred!!!

Det burde jeg naturligvis have checket først - for det er den! Tusind tak!!!

(Omend den version jeg har er betydeligt mere minimal, hård og mørk end det
klip der er på Praga Khan's hjemmeside)

/Thomas

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 19:35

"Thomas Hillebrandt" <info@thomashillebrandt.com> skrev:

> Jeg burde ha' et klap på siden af hovedet med en frossen regnbueørred!!!

Nah, sålænge du husker det til en anden gang...

Husk det nu: Google er din ven, elsker, luder & madonna.

-V-

Fra : Per Moreau

Dato : 30-04-03 13:09

"Thomas Hillebrandt" <info@thomashillebrandt.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tak!!!

> (Omend den version jeg har er betydeligt mere minimal, hård og mørk end

Nå du er til "old school" techno ?
Så har du sikkert også den dobbelt cd der hedder: Rewind, 24 techno classics
stående ?
Der er Praga Khan forresten også med på med nummeret Rave Alarm.

Mvh
Per M.

Fra : Lars Bernau

Dato : 01-05-03 06:59

Per Moreau wrote:

> [...]
> stående ?
> Der er Praga Khan forresten også med på med nummeret Rave Alarm.

Desuden kan nummeret "Phantasia Forever" også med Pragha Khan også
anbefales.
--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,