Apelco fishfinder 460
Fra : anders

Dato : 29-04-03 18:07

Nu er jeg på dybt vand igen:

Undertegnede har en Apelco fishfinder 460 monteret med skrog gennemføring,
foran/midten på min LM28.
Den skulle normalt udlæse Fart, dybde og temperatur.
Søsatte bæstet for 4 dage siden og den lille impel/propel til loggen er
monteret og snurrede også rundt.

Nu er sagen blot den at den IKKE vil udlæse hverken fart eller temperatur !
Begge dele står på NUL i digital displayet. Dybde udlæsning og fiskfinder
delen virker perfekt.

Nogen med gode råd inden jeg skiller båden i atomer ?

Anders

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-04-03 21:33

"anders" <andersREMOVE@soderberg.dk> skrev i en meddelelse news:3eaeb139$0

> [...]
> delen virker perfekt.
>
> Nogen med gode råd inden jeg skiller båden i atomer ?

Er det samme stik/kabel, eller er der flere stik?

Claus

Fra : Anders

Dato : 30-04-03 08:58

Hej Claus
Er ikke nået frem til at lokalisere selve transduceren under
bundbrædderne endnu. Kan kun sige at der er to kabler bag selve
aflæsnings enheden. Eet til strøm og eet til signalet. Skal iaften ned
på knæ og lokalisere kablernes vej til transduceren.

Anders

Fra : TKV

Dato : 30-04-03 14:23

Du skal gå ind i Menuen og konfigurerer udlæsningen til .
De er som standart sat til nul.
Her skal du også vælge om det skal være i km/t -miles/hour eller knob og om
det skal være farenheit eller celcius.