Delay på musen
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 16:15

Hejsa gruppe.

Jeg har et ganske ireterende problem.
Det forlyder sådan at hver gang jeg spiller halflife-Cs
og andre Addons og så bevæger musen så kommer der et delay på 1-2 sek. Det
er specielt slemt når der er modstandere i området
Det er grusomt generende...
Er der nogen der har en fiks idé til hvordan man afhjælper det problem?

Aller venligst Emil

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-04-03 16:23

"Emil" <nå?> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er grusomt generende...
> Er der nogen der har en fiks idé til hvordan man afhjælper det

Skift til direct3d eller opengl (alt efter hvad den står på nu), i dine
grafikindstillinger i spillet.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 16:27

Glemte lige at skrive system spec.

Athlon XP 2000
Asus A7V333
512 MB Ram
Geforce 2 mx 220 --> Jeg kunne forestille mig det var problemet

Mus og tastatur har jeg sættet Logitech® Cordless Desktop® Optical
Mussen er jo så trådløs og optisk.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-04-03 17:10

Emil <nå?> wrote:
> [...]
> Geforce 2 mx 220 --> Jeg kunne forestille mig det var problemet
>
> Mus og tastatur har jeg sættet Logitech® Cordless Desktop® Optical

Hent nyeste Mouseware og Itouch på Logitech's website. Slå evt.
Acceleration fra i spil i mouseware's kontrolpanel. Og/eller stil på
Half-Life/CS's mouse smoothing indstillinger.

-Sune

Fra : møhø

Dato : 08-05-03 20:22

"Emil" <nå?> wrote in message
> Geforce 2 mx 220 --> Jeg kunne forestille mig det var problemet

Absolut ikke....

Da HL udkom, spillede jeg det i 1024x768 uden problemer på en Celeron
333@500 med 128MB og et TNT 16MB.

Selv med hvad der måtte være af yderligere belastning pga HLopdateringer og
CS mm er dine specs alt rigeligt.

Du skal se efter noget andet - evt kan du prøve at at speede musen op.
Hvis det ikke er nok med Windows/HL indstillinger (hvilket skulle være meget
mærkeligt), kan du prøve at hente denne her:

Ps2rate.exe - søg på google, der er adskillige links.

Fra : RAQ

Dato : 09-05-03 14:27

ligner det gamle problem med d3dflip>>

You need to add the command d3dflip 1 to the d3d.cfg file in the halflife
directory.