Send fil via hjemmeside
Fra : Georg

Dato : 29-04-03 14:08

Er der en som har en god ide til hvordan jeg via en formmail eller andet kan
lade folk vedhæfte et billede som jeg så kan modtage?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-04-03 14:12

Georg skrev:

> Er der en som har en god ide til hvordan jeg via en formmail eller andet kan
> lade folk vedhæfte et billede som jeg så kan modtage?

Det skal gøres med et serverside-sprog - fx asp, php eller asp.net.

Prøv at stille spørgsmålet i en af serversidegrupperne

(<http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=serverside>)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Dennis T. Holm

Dato : 29-04-03 14:21

> Er der en som har en god ide til hvordan jeg via en formmail eller andet
kan
> lade folk vedhæfte et billede som jeg så kan modtage?

Der er en udemærket gennemgang af hvordan man gør vha PHP på webcafe.dk..
kig på adressen:

http://www.webcafe.dk/artikler/php/upload/

Det er ligetil ..

Mvh Dennis T. Holm