Hvem er de 2 damer - hjælp.
Fra : Poul Petersen

Dato : 29-04-03 13:13

I dk.binaer.historie har jeg lagt et billede under " 2 damer " - kan nogen
hjælpe med navnene på personerne, så mange tak.
Mvh. P. Petersen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 29-04-03 16:04

Hej.

Er det bare mig,.......... men jeg kan ikke se billederne på
dk.binaer.historie !!

Hilsen Jean

Fra : LisBJensen

Dato : 29-04-03 18:20

Hej Jean.
Nej, jeg fandt heller ikke noget.
Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 29-04-03 19:02

Næhhhhhh - jeg ka' ski'me' heller ikke se no'en damer, og jeg er ellers så
interesseret.
Flemming Svendsen.

Fra : Poul Petersen

Dato : 29-04-03 21:21

"Flemming Svendsen" <zeus1@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Næhhhhhh - jeg ka' ski'me' heller ikke se no'en damer, og jeg er ellers så
> interesseret.
> Flemming Svendsen.
>
>Til alle der forgæves har forsøgt hjælpe mig, må jeg desværre fortælle at
jeg ikke har haft held med at lægge de 2 damer i hverken
dk.binaer.historie - eller dk.binaer - forhåbentlig får jeg udbedret "
skaden " i morgen - undskyld ulejligheden.
Mvh Poul.

Fra : Poul Petersen

Dato : 29-04-03 21:48

> [...]

> dk.binaer.historie - eller dk.binaer - forhåbentlig får jeg udbedret "
> skaden " i morgen - undskyld ulejligheden.

De to damer ligger / sidder nu på NG dk.binaer
Mvh. Poul.