SESSION Include
Fra : Kasper Bitsch Lund

Dato : 29-04-03 13:10

hey

hele min side er bygget op i include med PHP, da jeg så gik i gang med
sessions gik det galt. Jeg lavede et login system, hvor det fungerede sådan
at når man loggede ind skulle man få tildelt en session. hvisse ting
påkrævede så denne session. Men de ting som blev loadet før mit login system
blev (selvfølgelig) ikke includet. Man skulle selv tr trykke på (F5) opdater
og så includede siden det jeg ønskede. Hvordan kunne man lave det på en
smartere måde således at det altid var sessionen der kom i første række og
den brød tablesene fra html koden