Samantha Fox kommer åbenbart
Fra : Thomas

Dato : 29-04-03 08:46

Der har tidligere været forlydender om, at Samantha Fox ville komme
til årets Open Air-koncert i Svendborg. Det havde alle vi byens
husarer selvfølgelig set frem til, men nu lader det åbenbart til, at
vi må tage til takke med Lars Lilholt og Nik & Jay.

VH

Thomas

Fra : Brutalis

Dato : 29-04-03 08:54

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> husarer selvfølgelig set frem til, men nu lader det åbenbart til, at
> vi må tage til takke med Lars Lilholt og Nik & Jay.

Ja så kan man jo lige så godt blive væk, endnu engang

--
Brutalis

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-04-03 09:19

Thomas wrote:
> [...]
> vi byens husarer selvfølgelig set frem til, men nu lader det
> åbenbart til, at vi må tage til takke med Lars Lilholt og Nik

Hehe... Så må gemalerne rundt omkring til at finde gode
undskyldinger..

"Jamen skal du nu ikke med alligevel skat.??"
"Nej jeg syntes lige jeg fik lidt mavepine.. .."
Imens han tænker SATANS.!!

Hehe.. Jeg ville også for alt i verden undgå
Nik & Jay, men det er jo bare min smag...

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Morten H. Nielsen

Dato : 29-04-03 20:51

> [...]
> husarer selvfølgelig set frem til, men nu lader det åbenbart til, at
> vi må tage til takke med Lars Lilholt og Nik & Jay.

Magen til nedgradering skal man lede længe efter... Ej, det er jo fint
for dem som kan lide LL og N&J

Morten H. Nielsen
-In an interstellaaaar buuurssst im baaaack to saaaave the uuuniveeerse!

Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 10:41

Jeg har nu fundet årsagen til, at Samantha Fox ikke kom til Open Air
på Høje Bøge Stadion i Svendborg d. 17. maj.

Hun skulle nemlig samme dag bokse i Tyskland mod den tidligere
skøjtedanserinde Tanja Szewczenko.

http://www.bonnaparte.de/story.php3?articleid=3528

http://www.samfox.com/diary.shtml

VH

Thomas

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-03 13:20

Thomas wrote:
> [...]
> på Høje Bøge Stadion i Svendborg d. 17. maj.
>
> Hun skulle nemlig samme dag bokse i Tyskland mod den tidligere

*suk* jeg bliver så træt...

/David

Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 09:58

...og derefter rejste hun ifølge "Se og Hør" til Cypern for at solbade
topløs sammen med sin lesbiske kærlighed:

http://www.seoghoer.dk/default.aspx?Action=ViewArticle&ItemID=256&GroupID=25

VH

Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-05-03 12:18

Thomas wrote:

> ..og derefter rejste hun ifølge "Se og Hør" til Cypern for at solbade
> topløs sammen med sin lesbiske kærlighed:

http://www.seoghoer.dk/default.aspx?Action=ViewArticle&ItemID=256&GroupID=25

Oh my god Samantha er lesbisk.. Min verden styrter i grus

-Sune

Fra : Joda

Dato : 03-07-03 19:22

Lad os udbringe en skål for Samantha....

....en C-skål.