De 2 dejligste perserkatte søger nyt hjem ~
Fra : Carlsen

Dato : 29-04-03 08:26

Hej i NG

Vi har 2 dejlige perserkatte på ca. 5 år begger er hunner og den ene er blå
den anden hvid, de ville blive glade hvis der var en `famillie` uden små
børn som ville tage sig godt af dem. De begge 2 er sunde og raske.

Vi bliver nød til at skille os af med dem da jeg har fået noget allergi.
Det er inde katte som ikke må komme ud for de kommer bare ikke tilbage.

Så er du/ i stille og rolige uden små børn og mangler lidt selvskab i
hverdagen så gi mig et ring.

Pierre Roland
pierre-roland@stofanet.dk
Tlf: 61406443

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 29-04-03 09:58

Carlsen skriver:

> [...]
> Det er inde katte som ikke må komme ud for de kommer bare ikke tilbage.
>
> Så er du/ i stille og rolige uden små børn og mangler lidt selvskab i

Hejsa!
Hvis du er interesseret, kan du få dine katte på www.vildkat.dk, inklusivt
nogle billeder. Så tror jeg nok vi kan finde et godt hjem til de to damer!

Hilsen Dorthe
Nyt hjem tilbydes på http://www.vildkat.dk/

Fra : Broxgaard

Dato : 29-04-03 15:04

jeg har lige et spørgesmål.. hvis man nu tilbyde et hjem til en kat.. hvad
gør man så?

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 29-04-03 16:46

Hej Daniel!
Hvis det er en bestemt kat på vildkat.dk man gerne vil have, så kan man skrive
direkte til dens nuværende ejer. Der er enten en email adresse eller et tlf.
nummer sammen med kattens info. Vil man derimod gerne tilbyde et hjem til en kat
der mangler en ny familie, ja så skriver man bare til mig på dpl@vildkat.dk og
fortæller lidt om sig selv og hvilken slags kat man kunne tænke sig. Så sætter
jeg en lille annonce i på "nyt hjem" siden.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Broxgaard skriver: