bayliner 2252
Fra : Thoby

Dato : 29-04-03 07:42

Hej

Jeg har en Bayliner 2252 med en Mercruiser 4,3 L V6.
Er der nogen der ved hvor man kan finde specifikationer på denne motor.
Jeg tænker her på cruise speed - bensinforbrug osv.
De både jeg har set på nettet er med en 5,0L V8

Venlig hilsen

Ole.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 29-04-03 09:21

"Thoby" <thoby@get2net.dk> wrote
> [...]
> Jeg tænker her på cruise speed - bensinforbrug osv.
> De både jeg har set på nettet er med en 5,0L V8

Hvis du søgte på Google, skulle der nok komme et par resultater:
http://www.google.com/search?q=Bayliner+2252

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E