Re: Felis.dk
Fra : Camilla Baird

Dato : 29-04-03 00:11

Date: Tue, 29 Apr 2003 01:14:41 +0200

> Nyt for kattefolk.
>
> Kig ind på http://www.felis.dk
>
> Hilsen

Hvad er dette? Er det en ny stamtavleudstedende og
udstillingsarrangerende organisation? Eller er det en online
interesseklub om katte på tværs af race- og klubtilhørsforhold? Hvem
står bag?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Show Club Felis

Dato : 29-04-03 16:42

Initiativet til start af klubben er taget af Bente Hedegaard.
Det er medlemmerne som skal give klubben indhold, gennem deres
aktiviteter, tiltag og meninger.
Det praktiske omkring hjemmesiden varetages af C-System, som sørger for at
alt fungerer optimalt.
Se enhvidere på hjemmesiden under vedtægter.
--
Show Club Felis
E-mail: club@felis.dk Web: http://www.felis.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-04-03 20:48

Hejsa!

Show Club Felis skrev:
> [...]
> alt fungerer optimalt.
> Se enhvidere på hjemmesiden under vedtægter.

Jeg har kigget på vedtægter mv. - ja faktisk har jeg læst hele sitet
igennem, og kan stadig ikke helt finde ud af hvad denne klub går ud på. I
vedtægterne står bl.a.:
"Show Club Felis arrangerer og afholder udstillinger for alle racekatte og
huskatte i Danmark."
Altså må man gå ud fra at det er en udstillingsarrangerende organisation,
men der står intet om hvilke slags udstillinger man forestiller sig, eller
hvilke standarder man har tænkt sig at følge.

I vedtægterne står også:
"Show Club Felis skal være med til at præge udviklingen inden for
kattesporten gennem debatter og forslag til forbedringer og andre tiltag.".

Hvordan kan man præge (FIFe) udstillinger hvis man er en organisation uden
klubtilhørsforhold.? Hvis der ikke menes FIFe udstillinger - hvad er det
så??

Kort sagt........jeg er forvirret Mon ikke I kan forklare lidt nærmere
hvad formålet er med denne klub??

Mvh. Trine