Keith Caputo - Freax og Perfect Little Mon~
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-04-03 23:07

Hej,

Var lige et smut forbi http://www.keithcaputo.com og så til min forundring
at der var to nye cd'ere til salg. Det vakte min nysgerrighed for jeg har
absolut ikke hørt noget om dem før, men desværre var min søgen på både
http://www.keithcaputo.com og google forgæves, så er der nogle der kan
fortælle mig hvad det går ud på?

Mvh. Jacob

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-04-03 23:10

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> wrote in message
> [...]
> at der var to nye cd'ere til salg. Det vakte min nysgerrighed for jeg har
> absolut ikke hørt noget om dem før, men desværre var min søgen på både

Heh, der kan man bare se... Google gav alligevel et par svar eller tre :)

Men skulle der så være nogen derude der ved hvor de kan købes?

Mvh. Jacob

PS. Al info er selvfølgelig stadig meget velkommen..