Johans appetit......Puhaaa
Fra : Kate

Dato : 28-04-03 21:37

Kender i det? Man står op og kattene råber på mad. Ja, det vil sige de
små gør, men Johan bliver i sin seng. Dette er bestemt ikke normal
adfærd. Efter temmelig megen kalden kommer han endeligt listende,
kigger i madskålen, vrænger på næsen og går.
Da jeg har forsøgt at lokke ham fire gange er jeg desværre nødt til at
køre på arbejde. Straks hjemme igen kl. 16.30 serverer jeg mad for alle
lømler. Johan spiser så lidt så det næsten er løgn.
Bekymringsniveauet stiger. Endeligt kl 9 her til aften behager det
herren at spiser en skålfuld mad. Puuuuuuha for en lettelse.
Spekulerer om han måske kan have haft lidt ondt i maven eller noget,
for en eller anden havde i nat skidt på køkkengulvet, stuegulvet og
kanten af den ene tissebakke, noget tyndt gult ildelugtende stads og
der var en mindre klat i entreen da jeg kom hjem fra arbejde, og jeg
ved jo ikke hvem der har afleveret det, men tænker jo straks katten som
virker sløj.
Nåmen, nu virker han da helt frisk igen og ville gerne se/smage hvad
jeg spiste til aftenskaffen

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-04-03 21:47

In <3ead9101$0$83048$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> Kate wrote:
> Kender i det?

Hej Kate

Jo tak, det kender jeg godt... og man tror straks det værste!
Forhåbentlig var så det "bare" en katteudgave af Roskildesyge,:-/
så han er frisk nu.. *krydser fingre og poter*

Fra : Kate

Dato : 28-04-03 22:00

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@fjernesyahoo.com> wrote in

> Jo tak, det kender jeg godt... og man tror straks det værste!

Ja, det er jo det.
Nu kværner hans alder og Sofies nylige død jo i hovedet når sådan noget
sker. Så det var godt nok svært at være på arbejde i dag og ikke vide
hvordan min lille skattebasse havde det.