Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 935
Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 28-04-03 20:55

Jeg kan se at Merlin har et HP Photosmart 935 til 3.999 kr. med 5,3 mio.
pixels incl. dockingstation !

Er der nogen der har erfaringer med dette kamera ?

Venlig hilsen
Iens Ulrik Iuel

Fra : Jeff

Dato : 29-04-03 07:36

KØB ALDRIG NOGET HOS MERLIN !!!!

De har bare for ringe service.

Jeg har lige købt et Olympus C-720 UZ kamera hos Merlin, men 8 dage efter
finder jeg det 800,- kr. billigere, så er der jo pris garanti, men den kunne
jeg ikke bruge, sagde de hos Merlin, men det gjorde den, jeg kæmpede ca. 3
uger for at få mine penge, og først da jeg truede med at gå i retten, fik
jeg mine penge, men da havde jeg kørt 3 gange til butikken forgæves. Enden
blev at jeg fik min pris garanti, og man erkendte den, men jeg fik sgu ingen
undskyldning, butik cheffen grinede bare af en.

DERFOR KØB ALÆDRIG NOGET AF MERLIN !!!

Mvh. Jeff

Fra : Morten

Dato : 29-04-03 11:30

> KØB ALDRIG NOGET HOS MERLIN !!!!

"Merlin ser rødt og har kørt kvaliteten helt i bund!"

Ja, nu har jeg ikke lignende erfaringer, men de erfaringer jeg har siger mig
at Merlin er forholdvis dyre uanset hvor meget tilbud og fis og ballade de
gejler op til. Vent hellere til kameraet dukker op på edbpriser. Der vil det
højst sandsynligt være billigere.

Desuden ville jeg også lige vente til at se diverse anmeldelser og sample
billeder fra kameraet inden jeg køber. HP812'eren har nemlig fået kritik for
ikke at have for skarpe billeder plus være lidt langsom i autofocus, så vil
det jo være rart at se om de har fået løst problemerne i 935'eren, som jo er
nært beslægtet.
Den fejl gjorde jeg med mit andet digicam. Havde jeg set samplebilleder fra
det inden jeg købte havde jeg aldrig købt det. Det var et Kodak DX4900. Mit
nuværende Canon S50 er jeg derimod godt tilfreds med - havde da forinden
tjekket diverse sider for samplebilleder.

HP935 er dog så ny, at jeg ikke har fundet nogle sample billeder fra den -
ellers havde jeg linket.

Mvh
Morten

Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 29-04-03 12:12

Tak for dit svar, men det var egentlig erfaringer med kameraet jeg
eftersøgte

Fra : J. Kunzendorf

Dato : 02-05-03 14:44

Ja, jeg kan da godt sige at jeg har en lille erfaring med 935, idet
jeg har lånt det hos en foto forhandler, og der er en verden til
forskel på det og så den gamle 812, som jeg selv har til salg for
øjeblikket!!

Det er et mere smidigt cam, som samtidigt også er meget hurtigere end
812 og der er ikke den "tøven" ang. om det nu vil el. ikke vil tage
billedet.. Tryk og så er der "skudt" også uanset fokus, den kommer
bare iløbet af lukkertiden, så næsten alle "Shots" bliver ret OK--Dog
er 812 stadig et glimrende cam til en billig penge!!

Hvem vil købe det for 2950,- med et extra sæt batt.(opladelige) og de
16MB som følger??

mvh.
direc@c.dk