Slægten Fischer
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-04-03 19:40

Er der nogen der kender til en slægt fra Århus, eller Østbirk, der hedder
Fischer

Søren Christian Fischer(1862-1943)
Købmand i Hjortshøj

Fabriksejer Fischer fra Østbirk

Lad mig høre.....

Mvh
Henrik Sørensen
http://h-sorensen.hjem.wanadoo.dk/

Fra : erik

Dato : 28-04-03 20:22

Næ - men jeg kender til en Fischer i København omkr. 1750, se venligst min
hjemmeside. Måske er en af dem havnet i Århus.

--
Erik Reinert Nielsen

se venligst min webside
www.nogn.dk

Fra : Henrik Nors

Dato : 29-04-03 07:37

Jeg leder selv efter Fischer i det område, min del tager udgang
på Als-Nordborg og Åbenrå for så at få en gren i Gedved v Horsens. Jeg har
en Jørgen David Fischer f. 1846 der er bager i
Gedved. Til min viden har han 4 sønner og en datter og en af
disse kunne godt ende i Østbirk. En af sønnerne er Peter Fischer
f. 1872, der starter en bagerbutik i Horsens (min oldefar)
I min søgen har jeg set flere Fischer på folketællingerne på adr.
http://ddd.dda.dk så måske kan du finde nogen her.
Jeg mailer gerne en pdf / gedcom af mine "Fischer" hvis nogen har
interesse.

m.v.h.

Henrik Nors