IE 6.0 laver "kunstpause".
Fra : Steffen Holm

Dato : 28-04-03 17:17

Hej NG.

Jeg kører IE 6.0 på Win XP.
Idag er IE begyndt at lave en 5-15 sekunders pause fra man klikker på et
link, åbner browseren eller åbner denne computer. Alt dur helt perfekt
bagefter, men det er meget irriterende at vente 5 -15 sekunder hver gang man
vil bruge IE.

Computeren det kører på er P4 2,6 Ghz med 1 GB ram, så hardwaren skulle være
iorden.

Nogen der har et godt forslag til en løsning?

PS. Virus er udelukket da jeg idag scannede hele systemet med Norton
Antivirus 2003 - opdateret 23/4.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Steffen Holm
http://skibumsen.dk

Fra : Madsen

Dato : 28-04-03 17:54

Steffen Holm skrev:

> Idag er IE begyndt at lave en 5-15 sekunders pause fra man klikker
> på et link, åbner browseren eller åbner denne computer.

Hvad med: <news:Xns936B14E5B57D0.thomas@madsen.tdcadsl.dk> ?
Har du installeret den opdatering? Den opdatering er kendt for at
sløve systemet og i visse situationer så meget at computeren bliver
ubrugelig.

Madsen.

Fra : Steffen Holm

Dato : 28-04-03 18:46

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

> Hvad med: <news:Xns936B14E5B57D0.thomas@madsen.tdcadsl.dk> ?
> Har du installeret den opdatering?

Nej det har jeg ikke. Jeg har opdateret Win XP én gang, men det er næsten 1
måned siden.
Umiddelbart har jeg ikke ændret noget som helst ved systemet fra igår til
idag. Meget mærkeligt problem....

> Med venlig hilsen
> Madsen.

Tak for svaret.

--
Steffen Holm

Fra : Steffen Holm

Dato : 30-04-03 08:42

"Steffen Holm" <mail@skibumsen.dk> skrev:

> Idag er IE begyndt at lave en 5-15 sekunders pause

Løsningen var ganske enkelt at geninstallerer IE 6.0. bare til orientering
hvis andre skulle få samme prob.

--
Steffen Holm
http://skibumsen.dk