Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon powershot s10
Fra : Claus

Dato : 28-04-03 16:06

Hejsa....

Har lige fået tilbudt subjekt,,,,,hvad må sådan en brugt fætter koste???

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-04-03 22:02

In article <3ead42fc$0$10432$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Claus" <clauslund@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> Hejsa....
>
> Har lige fået tilbudt subjekt,,,,,hvad må sådan en brugt fætter koste???

Fås nyt hos TDC for 1.399.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-04-03 10:57

In news:steen.remove-3E7C4E.23015329042003@news.tele.dk, Steen Larsen
<steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> Fås nyt hos TDC for 1.399.

Suk. Jeg byttede mig til mit med et Nikon F3 og Nikon FE2, inkl.
motordrives, flashes og diverse objektiver. Godt nok for nogle år siden, men
alligevel

--
-Jens B.

Fra : Per M

Dato : 30-04-03 14:24

Trøst dig!
Det man kan købe hos TDC er et A10, altså et 1.3 megapix kamera i
plastic(S10 er 2 megapix og i metal), så det forklarer også prisen. TDC's
tilbudspriser er ikke noget at råbe hurra for, nu er de kun lidt dyrere end
alle andre steder...
Mvh
Per M

Fra : poul madsen

Dato : 30-04-03 20:46

Tdc,s tilbud er nu ikke lidt dyre end andre, det er ink. kortlæser og 64 mb.
Cf.kort
Poul