Tekst linje i browser
Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-04-03 16:25

Hejsa NG

Jeg sidder og ser på andres hjemmesider at der foroven i browseren står
navnet på hjemmesiden eller en tekst man selv har skrevet. På min står der
bare index, som jo er det min internet udbyder vil have jeg kalder første
side. Men hvordan og kan man lave det om ?? Jeg bruger FrontPage til mine
sider fordi jeg ikke forstår alle de der sprog osv. til at lave hjemmesider
med og syntes FP gør det meget godt.

Venlig hilsen Jesper c",)

Fra : IceRose

Dato : 28-04-03 16:42

Hei Jesper!

Du skrev ikke hvilken versjon av FP du brukte, emn her kommer oppskrift for
Front Page 2002 på norsk - håper du forstår den!

Høyreklikk på siden du ønsker å gi et navn, velg Egenskaper for siden fra
menyen som kommer opp og skriv inn ønsket tittel i feltet Tittel.

Du kan også høyreklikke på filen i mappelisten og velge Egenskaper for side

Berit
www.icerose.net www.kvinner.net http://bsmaaskj.hos.online.no

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-04-03 17:11

Hejsa IceRose

Jeg takker for det hurtige svar, jeg har fået det til at virke. Bruger
forresten FP 2000, men det gøres på sammen måde.

Venligst Jesper c",)