Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Antirefleksbehandling af lcd skærm?
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-03 14:26

Hej!

Er det muligt at antirefleks behandle en lcd skærm på et digital kamera? Jeg
synes skærmen på mit Canon A60 er stort set umulig at få nytte af udendørs.

Jeg fik i et tidligere indlæg et link til noget tilbehør til PDA'er, men
håber nu på mere feedback (mit tidligere indlæg var snævert formuleret).

mvh
Peter

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 28-04-03 21:37

Peter Christensen wrote:
> Hej!
>
> Er det muligt at antirefleks behandle en lcd skærm på et digital kamera? Jeg
> synes skærmen på mit Canon A60 er stort set umulig at få nytte af udendørs.

Se denne løsning, som ganske vist virker Storm P. agtig, men som
funker - http://www.steves-digicams.com/extend_a_view.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-03 14:11

"Niels Ebbesen PowerBook" <niels@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> Se denne løsning, som ganske vist virker Storm P. agtig, men som
> funker - http://www.steves-digicams.com/extend_a_view.html

> http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign

Tak for tippet - det ser ud til at være noget der kan bruges :)

hilsen Peter

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 29-04-03 18:11

Niels Ebbesen PowerBook wrote:

> Se denne løsning, som ganske vist virker Storm P. agtig, men som
> funker - http://www.steves-digicams.com/extend_a_view.html

På steves-digicams er der et stort udvalg af løsninger, se URL
http://www.steves-digicams.com/digi_accessories.html#shades -
min erfaring er dog, at en med indbygget lup fugerer bedst.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Brian Urth

Dato : 29-04-03 16:31

Hej

Cokin har lavet denne her

http://www.cokin.com/ico6-p2.html

mvh
Brian

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-03 13:31

Tak for de gode svar! Jeg har nu fundet et par løsninger, jeg vil kigge
nærmere på.

mvh Peter