Piger er VILDT mærkelige...
Fra : Silk

Dato : 28-04-03 13:36

Hej drenge (der MÅ da være nogle drenge herinde?),

nu må I altså lige hjælpe mig med at forstå de tøser, jeg er helt stået
af...det er altså hårdt at være flokleder så!

Hende der Polgara (som de nogen gange kalder Citronmånefigur) har været
meget mærkelig det sidste stykke tid, sådan i perioder. Hun synger og synger
og putter sig ind til mig og så kommer jeg nogle gange til at bide hende i
nakken og så bliver hun endnu mere glad - og så kan jeg ikke rigtig finde ud
af hvorfor jeg bider hende i nakken!

Sidste gang hun begyndte at synge puttede Jesper og Pernille hende i
transportkassen og så kom de hjem uden hende. Pernille var helt bekymret og
mærkelig så jeg tog mig lidt ekstra af hende og det kunne hun vist godt
lide. Selv om hun siger jeg er for stor til at være skulderkat, det kan jeg
altså ikke forstå? Nå, så en dag kom de hjem med hende igen og puuuuhhh,
hvor hun lugtede af en fremmed kat... De andre dumme tøser begyndte at
skælde hende ud og kunne slet ikke kende hende, så jeg måtte lige lægge en
pote imellem der så vi kunne få noget fred. Og så lå hun bare og sov og sov
og sov i laaaang tid - altså undtagen når hun lige var ude og tømme
madskålen. Der var vist noget som menneskerne var glade for, vi har i hvert
fald fået dåseguf (smaske). Og så sov og sov og sov hun igen. Og Pernille
skal hele tiden nusse hende og så siger hun noget om små søde missekillinger
og smiler...hvabehar...der skal i hvert fald ikke flytte nogen killinger ind
her, som om vi ikke har nok i de to skøre rødhårede tøser der galoperer
rundt og larmer.

Nu er Polgara åbenbart færdig med at sove for nu render hun rundt og
kommanderer med os allesammen igen. Hun er også holdt op med at lugte
mærkeligt efter at Ce'Nedra og Choko har hjulpet hende med at vaske sig så
hun kunne blive almindelig. Og Pernille sidder og tæller og tæller og siger
at 3 uger er lang tid at vente.

Det er altså godt jeg har Jesper at lege drengelege med når pigerne er
mærkelige - altså okay, Choko kan man også sagtens lege drengelege med, men
hun er jo stadig en pige!

Hilsen og potedask med en enorm forpote

Silk

Fra : Kashmir

Dato : 28-04-03 14:57

"Silk" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev
> Hej drenge (der MÅ da være nogle drenge herinde?),

Jep! Jeg er lige her brormand!

> nu må I altså lige hjælpe mig med at forstå de tøser, jeg er helt stået
> af...det er altså hårdt at være flokleder så!

Bestemmer du stadigt? Jeg har altså opgiver for laaang tid siden!
De to tøser gider overhovedet ikke hører efter hvad sige siger!
Også selv om jeg ligger mig på dem, holder de ikke op!

> [...]
jeg
> altså ikke forstå? Nå, så en dag kom de hjem med hende igen og puuuuhhh,

Ja! Det gjorde Muffe også! Så jeg kunne slet ikke kende hende.....
Og al den pels hun havde fået! Jeg blev faktisk helt bange......

> [...]
sov
> og sov i laaaang tid - altså undtagen når hun lige var ude og tømme

Altså her var den lille tyran til Hilda flyttede ind i mellemtiden, mens
Muffe var væk.
Men Hilda var ikke sur på Muffe..... Hun er nu mærkelig....
Nå, men jeg var i alle tilfælde sur på Muffe. Hun lugtede jo langt væk af
hankat!
Efter en dags tid glemte jeg så hvem jeg var sur på.... Men sur skulle jeg
jo være...
Men var det nu Muffe eller Hilda der var den dumme? Ja, jeg havde helt glemt
det.....
Så sagde mor at jeg var lidt dum og så kunne vi godt være venner alle tre.
Dette har jeg så godttaget, for så kom der nemlig også guf på bordet her!!
Mums!

> Det er altså godt jeg har Jesper at lege drengelege med når pigerne er
> mærkelige - altså okay, Choko kan man også sagtens lege drengelege med,
men
> hun er jo stadig en pige!

Hey! Hvis du ikke ved hvad du skal, med hende Choko, kan hun altså godt bo
her!
Du må endelig hilsen hende fra mig.......

Hilsen Kashmir - der har besat fødekassen.... den er da så hyggelig!

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Silk

Dato : 28-04-03 19:39

Hej Kashmir,

rart at der er nogle fornuftige gutter herinde, pyh...

> Bestemmer du stadigt? Jeg har altså opgiver for laaang tid siden!
> De to tøser gider overhovedet ikke hører efter hvad sige siger!
> Også selv om jeg ligger mig på dem, holder de ikke op!

Klart jeg bestemmer Hvem skulle ellers? Altså Polgara prøver
godtnok, men jeg lægger mig bare på hende, så opgiver hun....

> Altså her var den lille tyran til Hilda flyttede ind i mellemtiden, mens
> Muffe var væk.

Ad...en til pige....stakkels dig!

> Hey! Hvis du ikke ved hvad du skal, med hende Choko, kan hun altså godt bo
> her!

Næh-nej, ellers tak. Hun er da den eneste ordentlige kat her i huset. De
der uciviliserede skov-nogen er der ikke noget ved, de er alt for små og
de kan ikke trampe ordentligt. Godt man har en rigtig coon at lege med!

> Du må endelig hilsen hende fra mig.......

Din hilsen er overbragt og Choko vipper venligt med et knurhår som
retur-hilsen!

Hilsen

Silk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-04-03 21:56

> Hej drenge (der MÅ da være nogle drenge herinde?),

Jaee - altså mig (Basse) og Affe er her da tihvertifald oz´

> nu må I altså lige hjælpe mig med at forstå de tøser, jeg er helt stået
> af...det er altså hårdt at være flokleder så!

Tøser - dem skal man ikke prøve på at forstå - man kan lige så godt opgive
på forhånd.

> [...]
> nakken og så bliver hun endnu mere glad - og så kan jeg ikke rigtig finde

Det ved jeg godt hvorfor man gør - det er for at få dem til at holde mund,
for ellers er de ikke til at hold ud at høre på. Der var altså forresten
også en gang for mange år siden.....da bed jeg en hunkat i nakken, og så gik
der et par måneder og så kom de sødeste små killinger - sådan nogle vil vi
gerne have igen

> Sidste gang hun begyndte at synge puttede Jesper og Pernille hende i
> transportkassen og så kom de hjem uden hende.

Ja - det er altså lidt mystisk - det sker også nogle gange her i huset.
Først går vores mor og mumler om der dog ikke snart er tegn på en løbetid,
og når så den er der så sender hun pigerne væk. Det er altså lidt synd for
pigerne synes jeg, men så har vi andre da fred så længe.

> Nå, så en dag kom de hjem med hende igen og puuuuhhh,
> hvor hun lugtede af en fremmed kat...

Og det er bare en SKRÆKKELIG lugt. Jeg plejer at vaske den af dem med det
samme, men der er nogle af de andre der hvæser fordi de finder lugten ganske
afskyelig.

> Og så sov og sov og sov hun igen.

Det er åbenbart ret hårdt det der løbetidsnoget, men jeg bliver altså også
ret træt hvis jeg har løbet meget, så måske er det forståeligt nok?

> [...]
ind
> her, som om vi ikke har nok i de to skøre rødhårede tøser der galoperer

Åhhh - de er ellers søde sådan nogle små mislinger. Og så er de ganske sjove
at lege med, og bare rolig - som regel flytter de fleste af dem igen efter
et stykke tid

> Og Pernille sidder og tæller og tæller og siger
> at 3 uger er lang tid at vente.

De mennesker er altså underlige - først snakker de om 3 uger, og bagefter
tæller de endnu mere og snakker om 9 uger. Hvad mon det går ud på ??

Hilsen Basse (og også lidt Affe)

Fra : marianne hellemose

Dato : 29-04-03 07:33

Hej Basse
< Der var altså forresten også en gang for mange år siden.....da bed jeg en
hunkat i nakken, og så gik
der et par måneder og så kom de sødeste små killinger ->

Narjjj hvor var det godt du fortalte det, jeg bider hende
den lille "rotte" Baby i nakken tit, slaven siger at jeg er det anker ?? der
holder hende i de luftlag en kat skal være i,
men det siger jeg dig, hvis man risikere at få huset fyldt
med flere af den slags så gør jeg det altså aldrig mere, er
der nogle steder man kan bide uden at der kommer killinger, jaa jeg ved godt
at jeg ikke er så klog, men jeg
blev taget fra min mor inden hun kunne lære mig om det,
og jeg kan smadder godt li' min slave, så jeg vil godt gøre
hende glad ved at være anker, selv om jeg ikke ved hvad det er.

Mange potedask
Fnugger

--
Marianne Hellemose

*** Ailurophil ***

Some people have lives, others have cats.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-04-03 22:44

Hej Fnugger

> men det siger jeg dig, hvis man risikere at få huset fyldt
> med flere af den slags så gør jeg det altså aldrig mere,

men altså - faktisk er de der killinger ret søde. Og så er det jo altså lidt
rart at der er nogen der ser oooop til en ;.)

> er der nogle steder man kan bide uden at der kommer killinger,

Ja da - du skal bare bide dem i haserne på bagbenene. Så kommer der ingen
killinger, men tilgengæld kan de godt blive ret sure (specielt hvis de ikke
er i den der løbetid)

> jaa jeg ved godt at jeg ikke er så klog, men jeg
> blev taget fra min mor inden hun kunne lære mig om det,

Det har mødre alligevel ikke helt forstand på - de er jo også en slags
tøser. Selv om min mor ihvertfald umuligt kan have opført sig ligeså
uanstændigt som hende Flamme der bor her. Tænk sig - hun kan ligefrem finde
på at jagte mig og daffe til mig med poterne, kaste sig ind foran mig med
rumpen i vejret eller skrige ind i mit stakkels følsomme øre indtil jeg
giver efter og bider hende i nakken.

> og jeg kan smadder godt li' min slave, så jeg vil godt gøre
> hende glad ved at være anker, selv om jeg ikke ved hvad det er.

Jeg forsøger også at gøre min slave glad, fordi når jeg bider de der tøser i
nakken, så holder de op med at skrige så højt, og så kan både min mor og
alle vi andre hvile ørene så længe det varer.

Nogle gange kan jeg forresten også godt finde på at bide Affe i nakken - men
det er kun fordi han er en dum knægt der skal holdes lidt nede, "og jeg skal
ihvertfald nok vise ham....."

Spin og nakkebid fra
Basse

Fra : Ann K

Dato : 28-04-03 23:30

Hej igen Silk

Nu har jeg siddet og læst med... så jeg starter lige med det vigtigste!

>Hun er da den eneste ordentlige kat her i huset. De
der uciviliserede skov-nogen er der ikke noget ved, de er alt for små og
de kan ikke trampe ordentligt. Godt man har en rigtig coon at lege med!

<> Prøv nu at forstå at det _intet_ har at gøre med om man er skovkat, hvis
man opfører sig underligt!
Det skyldes udelukkende at man er _pige_!!!
Jeg lever sammen med hele tre af slagsen og de er allesammen sære - og dybt
anstrengende!!!

>nu må I altså lige hjælpe mig med at forstå de tøser, jeg er helt stået
af...det er altså hårdt at være flokleder så!

<> Der er ikke noget at forstå!
De skal bare indordne sig! Kan de ikke finde ud af det, skal du bare sætte
dig og _stirre_ på dem... det kan du da godt finde ud af, selv om du er en
coon - ikk'?

> [...]
nakken og så bliver hun endnu mere glad - og så kan jeg ikke rigtig finde ud

<> Nja - må indrømme at min "rødagtige" Namacoola ikke ligefrem synger
(heldigvis - du skulle høre hende!!!), men hun putter ret tit... lidt
irriterende forøvrigt - det bliver så forbistret varmt!
Men jeg kan da godt fortælle dig, hvad du videre skal gøre, når du bider
Polgara i nakken... du skal sørge for at holde godt fast... så svinger du
dit ene bagben hen over hendes ryg.. klemmer benene godt sammen... tager
sigte og bringer din bagdel i position lige ud for hendes bagdel.... og så
skynder du dig at løbe ALT hvad du kan!!! For hold da op, hvor kan Namacoola
blive *SUR*, når jeg gør sådan ved hende!!!
Ann siger at det er fordi Namacoola er kastreret - ligesom mig - og hun
derfor ikke vil parres... Men jeg vil da ikke lave killinger! Vi har katte
nok, som jeg skal holde styr på!

> [...]
ikke flytte nogen killinger ind her, som om vi ikke har nok i de to skøre
rødhårede tøser der galoperer rundt og larmer.

<> Se - der har du forklaringen på at du nogle gange har det hård... de
tøser er _rødhårede_!
2 af mine piger har også den farve... og de er de mest besværlige misser
_jeg_ nogensinde har været udsat for!
Den ene vil konstant putte og hænge i mine "faner"... og den anden har
gudhjælpemig vovet at sætte spørgsmålstegn ved _min_ autoritet!!!
Nå - det har jeg nu fået sat på plads... hun gør det vist ikke igen

>Nu er Polgara åbenbart færdig med at sove for nu render hun rundt og
kommanderer med os allesammen igen.

<> Som sagt... stir på hende til hun har forstået, hvem der har bukserne på!
Så kan du altid gå hen og vaske hende... du skal bestemt ikke acceptere at
hun lugter af andre (han)katte end dig!

>Det er altså godt jeg har Jesper at lege drengelege med når pigerne er
mærkelige - altså okay, Choko kan man også sagtens lege drengelege med, men
hun er jo stadig en pige!

<> Nej Silk... man kan ikke lege drengelege med en pige!
Piger gider kun at lege fangelege... frem og tilbage - fægte lidt med
forpoterne - frem og tilbage - fægte lidt med forpoterne - frem og
tilbage... det er dødkedeligt i længden!
Hvis man prøver at få en ordentlig slåsseleg igang med dem, så hyyyyler og
skriger de, som om man var ved at slå dem ihjel ;( Eller også fatter de
ikke, hvad man vil og tror at man virkelig vil slås... som sagt - skrupskøre
kræ!!!
Og mennesker dur heller ikke rigtig til drengelege... der går så nemt hul på
dem
Få dog dine mennesker til at anskaffe en hankat til dig... eller også en
lille hund! Det er eddersjovt at wrestle med sådan én! jeg kan stadig lægge
min lille hund ned med en ½ Nelson (øøh - næsten)... og så står den ellers
på kvalitets-slåsseleg! også selv om hunden er en pige... men
hunde-piger er altså anderledes indrettet end missepiger ;)
Jeg er dog lidt forvirret, for Ann siger at min lille hund har fået en
kæreste.. og at der måske snart kommer endnu flere små hunde!?
Jeg tror at det bliver temmelig anstrengende at holde styr på alle dem...
Dise var i hvert fald svær at få til at opføre sig pænt!

>rart at der er nogle fornuftige gutter herinde, pyh...

<> Ja selvfølgelig er jeg en fornuftig fyr!!!
Jeg er jo en voksen skovkat

Mange hilsner fra Aske... skovkat af blodet!