Interview med HUG
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-04-03 12:43

Det er ellers sjældent:

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Søren Sohl

Dato : 28-04-03 12:58

> Det er ellers sjældent:

hehe så kender vi sgu den gode gamle hug:

"Og jeg gider heller ikke deltage i en eller anden gættekonkurrence bare for
at blive eksponeret, så folk køber mine plader. Så vil jeg sgu hellere male
på bagsiden af et stykke rugbrød"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-04-03 13:28

On Mon, 28 Apr 2003 13:58:25 +0200, "Søren Sohl"
<ssohlREMOVE@cs.auc.dk> wrote:

> [...]
>at blive eksponeret, så folk køber mine plader. Så vil jeg sgu hellere male

Eller:
- Jeg er heller ikke med i alle de der 'Vis Mig Dit
Røvhul'-programmer. Jeg skal sateme ikke nyde noget.

HUG er in egen - heldigis.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-04-03 14:31

Morten Bowman Hansen wrote:

> Eller:
> - Jeg er heller ikke med i alle de der 'Vis Mig Dit
> Røvhul'-programmer. Jeg skal sateme ikke nyde noget.

Ha ha det er rigtig godt!!

Jeg hørte engang en historie om at han i morgen-TV gabende havde fortalt
at han var i gang med at lave en "retropikstiv udstilling".. uden at
fortrække en mine. Fortalelse eller humor? Studieværten forsøgte i
hvertfald at lade som ingenting. he he

-Sune

Fra : Søren Sohl

Dato : 28-04-03 15:51

> [...]
> at han var i gang med at lave en "retropikstiv udstilling".. uden at
> fortrække en mine. Fortalelse eller humor? Studieværten forsøgte i

Hvilket minder mig om litteraturprogrammet Basar på DR i hedengangne tider
hvor han optrådte sammen med Søren U Thomsen. De stod begge fuldstændigt
tåbeligt udklædt og mimede forkert til playbacken! Strunge var vist også med
og tog "pis" på hele etablissementet. Det var vist godt han voksede op i de
tider og ikke "hos grønlænderne på hovedbanegården"

Fra : Mogens L

Dato : 28-04-03 18:43

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ellers sjældent:
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Udemærket artikel, men denne her er bedre

Lars Lyseslukker:

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=316504/

-Mogens

Fra : Peter Theglev

Dato : 28-04-03 19:54

Desuden er H:U:G med i VIVA på DR2 i aften.

Peter

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 29-04-03 15:44

"Peter Theglev" <peter.theglev@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Desuden er H:U:G med i VIVA på DR2 i aften.

Øv, det var nu en kedelig omgang. I lige netop det interview virkede han
lidt for distræt, og der var vist heller ikke helt kemi mellem ham og
interviewerinden.

---Jacob---

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-04-03 21:25

On Mon, 28 Apr 2003 19:42:46 +0200, "Mogens L"
<nospammogens_72@yahoo.dk> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

>Udemærket artikel, men denne her er bedre
>
>Lars Lyseslukker:
>
>http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=316504/

Kanon artikel!! En mand med meninger, dem kan man altid bruge!

Morten
morten@bowman.dk