Hjemmesider om jeres hunde?
Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 11:49

Hvem har hjemmeside for deres hunde?
Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

--
Rinnie

Der har slettet sin signatur så det ikke
virker som en reklame! *G*

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 28-04-03 11:52

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> --
> Rinnie
>
> Der har slettet sin signatur så det ikke

Hej Rinnie

Jeg har en hjemmeside :0) Men mon ikke du har været der!??
Den hedder http://medlem.jubii.dk/betina79

Hilsen Betina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 12:55

> Hej Rinnie
>
> Jeg har en hjemmeside :0) Men mon ikke du har været der!??
> Den hedder http://medlem.jubii.dk/betina79
>
> Hilsen Betina

Hej Betina

De hvide Schæfere er altså bare smukke! Herligt at se billederne med en
masse hvide samlet! Mange hunde forskønner udsigten!

Rinnie

Fra : x Vuf x

Dato : 28-04-03 15:09

Mon, 28 Apr 2003 13:55:23 +0200, R. Ilsøe wrote:

>De hvide Schæfere er altså bare smukke! Herligt at se billederne med en
>masse hvide samlet! Mange hunde forskønner udsigten!

Ja, der mangler bare en gæstebog på siden.
Mine sider har I vel set allesammen?
http://www.sonpet.com/

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com/

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 28-04-03 18:45

> [...]
>
> Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
> som du vil, din gud skal behandle dig...

Hej Sonja

Har forgæves forsøgt at få tryllet en gæstebog frem, men det kan ikke rigtig
lade sig gøre.
Men nu arbejder jeg så på at få en ny hjemmeside på benene og mon ikke at
der så kommer en gæstebog der! :0)

Hilsen Betina

Fra : x Vuf x

Dato : 28-04-03 22:13

Mon, 28 Apr 2003 19:45:07 +0200, Betina von Ahnen Thygesen wrote:

> [...]
>lade sig gøre.
>Men nu arbejder jeg så på at få en ny hjemmeside på benene og mon ikke at

Ok...Du kan finde en god gæstebog hos http://www.mixeren.com
Ja det vil sige, du skal finde ind til hans nye side, der
hedder noget med newbie.

Fra : Leyna

Dato : 29-04-03 00:53

http://www.newbie.dk og det er en rigtig god og brugervenlig gæstebog.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 29-04-03 10:24

Tue, 29 Apr 2003 01:52:42 +0200, Leyna wrote:

>http://www.newbie.dk og det er en rigtig god og brugervenlig gæstebog.

Ja, man kan selv bestemme baggrundsfarve eller -billede, skrifttyper og
skriftfarver; ja kort sagt selv designe sin gæstebog.

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 28-04-03 18:43

> Hej Betina
>
> De hvide Schæfere er altså bare smukke! Herligt at se billederne med en
> masse hvide samlet! Mange hunde forskønner udsigten!
>
> Rinnie

Synes også det er skønt at se så mange hvide på en gang. Håber jeg kommer
til at opleve dem på stranden en dag. Hvis jeg gør skal jeg nok tage en
masse billeder :0)

Hilsen Betina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 19:14

> Synes også det er skønt at se så mange hvide på en gang. Håber jeg kommer
> til at opleve dem på stranden en dag. Hvis jeg gør skal jeg nok tage en
> masse billeder :0)
>
> Hilsen Betina

Jaaa... Gør det! -og husk så lige og sig til hvis der kommer billeder fra
stranden på, for det vil jeg rigteg gerne se!
Kan fanktisk lige se for mig sådanne 4 hvide sat op i strandkanten lige ved
solnedgang!

Rinnie

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 28-04-03 20:41

> [...]
> stranden på, for det vil jeg rigteg gerne se!
> Kan fanktisk lige se for mig sådanne 4 hvide sat op i strandkanten lige

Hej Rinnie

Så har jeg på mirakuløs måde fået en gæstebog på min hjemmeside :0)
Troede ellers ikke jeg kunne få en på min side men det gik.

Hilsen Betina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-04-03 17:15

> Hej Rinnie
>
> Så har jeg på mirakuløs måde fået en gæstebog på min hjemmeside :0)
> Troede ellers ikke jeg kunne få en på min side men det gik.
>
> Hilsen Betina

Hej Betina

Så har jeg skrevet i den! Jeg er altså helt forelsket i Bailey!

Rinnie

Fra : Rikke Andersen

Dato : 29-04-03 10:29

Hejsa

Naturligvis har Bobbe sin egen hjemmeside. Den hedder - naturligvis -
www.bobbe.dk

Mange hilsner

Rikke Andersen

Fra : x Vuf x

Dato : 29-04-03 13:33

Tue, 29 Apr 2003 11:29:14 +0200, Rikke Andersen wrote:

>Naturligvis har Bobbe sin egen hjemmeside. Den hedder - naturligvis -
>www.bobbe.dk

Smuk hund den Bobbe!

Fra : Rikke Andersen

Dato : 30-04-03 08:05

"x>
> Smuk hund den Bobbe!

TUSIND TAK - jamen ingen tvivl om jeg jer personligt mener han er den
smukkeste og dejligste og klogeste og sødeste hund i hele universet

Rikke

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-03 12:02

Har lidt gammelt info om vore flat Trille på www.012.dk

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 28-04-03 12:09

Hejsa

Jo jo vores Ally har da sin egen side

http://www.sacala.dk/voreshund.htm

MVH
Gitte
DK Sacala - killinger ventes uge 18-19
www.sacala.dk

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 28-04-03 12:12

http://home20.inet.tele.dk/mejsen/

Giv mig nu ikke på puklen, fordi det også er reklame. Den gråskægget i buret
er Jockum, som idag har fået lagt guld i sine hofter og allerede været ude
at skælde posten ud, den anden er min ene Aussi. Borderen vil jeg ikke
kendes ved.

V H Gitte

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-04-03 12:32

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> er Jockum, som idag har fået lagt guld i sine hofter og allerede været ude
> at skælde posten ud, den anden er min ene Aussi. Borderen vil jeg ikke

V H Gitte

Det kan godt være det er reklame, men så er det til gengæld for et
super-duper bur! Jeg har lige købt et, og er bare rigtig glad for at slippe
for at slæbe på plastickasser eller trådbure!

-Trine

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 28-04-03 12:46

Taaaaaak Trine.

V H Gitte

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 13:05

> Det kan godt være det er reklame, men så er det til gengæld for et
> super-duper bur! Jeg har lige købt et, og er bare rigtig glad for at
slippe
> for at slæbe på plastickasser eller trådbure!

Jeg sad lige og tænkte på om sådan en vil kunne holde en glad flatter inde
uden at kolapse?
Dejlige hunde i øvrigt!

Rinnie

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 28-04-03 13:14

Hej Rinnie.

Hvorfor skulle det ikke kunne det. Mine Aussier er ikke stille. Der er en
træplade i bunden.
Du er velkommen til at komme og prøve.

V H Gitte

Fra : x Vuf x

Dato : 28-04-03 15:15

Mon, 28 Apr 2003 13:11:56 +0200, Gitte & Thorleif wrote:

> [...]
>er Jockum, som idag har fået lagt guld i sine hofter og allerede været ude
>at skælde posten ud, den anden er min ene Aussi. Borderen vil jeg ikke

Blev der ikke spurgt efter hjemmesider om vores hunde?

Fra : Berit Nielsen

Dato : 15-05-03 15:34

Vi har også en hjemmeside om vores hunde,
www.familiehunde.dk

Berit..

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 28-04-03 12:55

Hejsa!

Det var da godt fundet på!
Det er jo også sjovt at se hvilke hunde folk har sig

Jeg har en hjemmeside for min mors to Spinoner, Luna & Evi;
http://lunaevi.cyberdonut.dk/

Mvh. Mette - Der desværre ikke har råd og plads til hund endnu

Fra : Jo-Ann

Dato : 28-04-03 13:12

Her er min hjemmeside med Sigurd, Issa og Auri:

www.rhodesian-ridgeback.dk

Mvh

Jo-Ann

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 14:04

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> skrev i en meddelelse
> Her er min hjemmeside med Sigurd, Issa og Auri:
>
> www.rhodesian-ridgeback.dk

Får altså helt fniller når jeg ser' en RR... Synes bare de er sååååååå
smukke!!

Rinnie

Fra : Jo-Ann

Dato : 28-04-03 21:15

Jamen det er de da også

Mvh
Jo-Ann

Fra : bettina

Dato : 28-04-03 13:16

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> wrote in message
> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

mjah, hjemmeside og hjemmeside..hvis det er ok, at den ikke er opdateret et
par år *G*
http://mocka.dk/pruehs/dogs.htm

siden vi fik digitalkamera, er de bare kommet ind i en stor pærevælling
sammen med alle mulige andre, men der er da i hvert fald en del gode her
(rottweileren er altså kun til låns indimellem)
http://pictures.mocka.dk/2002-06/2002-06-09

bettina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 14:05

> [...]
> sammen med alle mulige andre, men der er da i hvert fald en del gode her
> (rottweileren er altså kun til låns indimellem)

Jom jeg lige har skrevet til Jo-Ann så får jeg helt fniller når jeg ser' en
RR... De er bare så smukke, elegante og charmerende!

Fra : Leyna

Dato : 28-04-03 13:18

On Mon, 28 Apr 2003 12:48:40 +0200, "R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com>
wrote:

>Hvem har hjemmeside for deres hunde?
>Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

Vaks har ikke sin helt egen hjemmeside, men han er da med på min (og
kattenes). http://www.leyna.dk/vaks.htm
Og den TRÆNGER til opdatering... Jeg ved det godt, men det kniber med
tiden.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 28-04-03 13:21
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 28-04-03 13:35

Skulle jeg have en Rott, ville jeg have en langhåret, nøjjj hvor er hun sød.
V H Gitte

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 14:07

> http://www.hum.auc.dk/~kvho97/Sally.htm
>
> /Kim

Åhhh ja, det er den langhårede rottweiler... Charmerende, men den pels
piller lidt Rottweileren af eksteriøret!

Rinnie

Fra : krkr

Dato : 28-04-03 13:39

"R. Ilsøe" skrev d. 28-04-03 11:49 dette indlæg :
> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

Hej
Ja nu vil jeg ikke rode op i en gammel sag.
Hvad med at lave en underskriftindsamling hvor vi fortæller DRK at vi
lever i et frit land og MÅ kalde hjemmesider hvad vi vil (jeg bøjer
mig).
Jeg mener at jo mere oplysning der er om forskellige racer og
forskellige steder kun kan være posetiv.
Hvad angår Retrieverne.dk ja så må vi jo nok indrømme at det har været
den side med de bedste oplysninger for os Retrieverejere.
Jeg vil gerne give Janne en stor buket roser for det kæmpe arbejde hun
har lagt i hendes side
Kristian

http://www.kandu.dk/

Fra : krkr

Dato : 28-04-03 13:39

Underskriftindsamling til Dansk Retriverklub.
Vi er nogle personer i de forskellige nyhedsgrupper som er utilfreds med
DRK.
Vi mener at i skal blande jeg udenom hvad andre har af hjemmesider og
kun være glad for at der er nogle mennesker som bruger en del af deres
fritid på noget sådan.
Vi mener at jo flere sider der om hunde des større kendskab bliver der
til disse hunde og til sidst også vil komme DRK tilgode i form af måske
nye medlemmer.
Kristian Kristensen
Nørregade 1
Bække

http://www.kandu.dk/

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 14:08

Hej Kristian, den er jeg med på...! Tror bare vi skal starte det op i en ny
tråd...

Rinnie

Fra : Therese

Dato : 28-04-03 13:57

Bernhard kan besøges på den nedenstående adresse under fanebladet Bernhard.
Jeg er i fuld gang med en større opdatering af siden, hvor der bl.a. kommer
træningstips (delvist inspireret herfra) og flere andre ting.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 28-04-03 14:52

Vores 4 hunde:
1 Karelsk Bjørnehund
1 Border Collie
1 Border Collie/Labrador
1 Labrador/ ??????? mix.
Hilsen
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : N/A

Dato : 28-04-03 16:22

Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 28-04-03 16:22

Mange tak, vi er også SUPER glade for hende
Ulla

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 28-04-03 16:04

"R. Ilsøe" skriver:

> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

Hejsa, vi har da også en hjemmeside, mend er står ikke så meget om
hundene endnu:
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=2

Til gengæld er der billeder af Arthur (engelsk basset) og Nansen (skt.
bernhard) her:
Arthur: http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=973
Nansen: http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=1944

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-04-03 16:47

Hej Rinnie!
Vi har ikke en bestemt hjemmeside til Baluka, men det håber jeg komme
rpå et tidspunkt Men han er på vores katteopdræts hjemmeside. Her
er et direkte link, så I slipper for alle de forbistrede katte
http://www.shunozahra.dk/dansk/baluka.htm

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-04-03 17:43

Jeg har lige lagt nogle nye billeder ind af Baluka her:
http://www.shunozahra.dk/dansk/baluka_billeder.htm

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-04-03 18:25

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> wrote in message news:<b8j146$1il2$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>...
> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

Mine hunde har deres eget afsnit på min hundeside på
http://hundealbum.subnet.dk

De gemmer sig bag billedet "mine hunde". De andre hunde på siden er
ikke desværre mine, det er bare mig der har taget billederne. Måske er
det alligevel godt nok at det ikke alle er mine...? Så ville jeg
snildt slå Collie-Kristine med adskillige dusin.

Hilsen kim

Fra : Erik Graversen

Dato : 28-04-03 18:37

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b8j146$1il2$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

Hjemmeside er måske så meget sagt! Men
Jeg har netop her i eftermiddags sat nogle
billeder på nettet af min ca. et år gamle Golden
Retriver.: http://sabnet.subnet.dk/balto.htm

Hilsen......

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 19:21

> Hjemmeside er måske så meget sagt! Men
> Jeg har netop her i eftermiddags sat nogle
> billeder på nettet af min ca. et år gamle Golden
> Retriver.: http://sabnet.subnet.dk/balto.htm

Hej Erik

Han er enormt smuk, Balto! (Det må ligge til navnet! Haha)
Den DK/S gårdhund han løber og leger med, er der ikke Labrador i den? På
billederne ligner den er sortbroget lab. nemlig. Ret charmerende!

Rinnie

Fra : Erik Graversen

Dato : 28-04-03 19:56

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b8jrk8$29t6$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> [...]
> Den DK/S gårdhund han løber og leger med, er der ikke Labrador i den? På
> billederne ligner den er sortbroget lab. nemlig. Ret charmerende!

Tak for dinne pæne ord om Balto. Jo! Jeg er skam opmærksom på at du også har en dejlig
vovse der heder Balto!

DK/S gårdhunden er skam ægte nok! Der er bare at jeg ikke rigtig er kommet i den digitale
tidsalder endnu og at min skander ikke får alle nuancer med. Han har faktis den smukkeste
rød/brune fave.

Hilsen...........

Erik.

Fra : Anita

Dato : 28-04-03 18:37

> [...]
>
> --
> Rinnie
>
> Der har slettet sin signatur så det ikke

Hej hej

min datter har en hjemmeside hvor der er et par billeder af Ricco og Blackie
(flatcoated): www.kristinafastrup.webbyen.dk

hej fra Anita

Fra : Helle Jensen

Dato : 28-04-03 20:21

Hej

Mine tre hunde kan ses her www.helleshunde.dk

Sjovt at se mange af de hunde, man ellers kun har læst om herinde.

Hilsen Helle

Fra : pmj

Dato : 28-04-03 21:39

"R. Ilsøe" skrev d. 28-04-03 11:49 dette indlæg :
> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!
>
> --
> Rinnie

Hej du er velkommen til at kigge forbi min hunds HP på
www.entlebucher.dk

mvh

Pia

http://www.kandu.dk/

Fra : kajo

Dato : 28-04-03 22:56

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

Det er vi også - rigtig god ide du fik der.

Også får du lige et link til vores side, som handler om vores Labrador
Fiffi:
http://home.worldonline.dk/privat09/index.html

Jeg tror eller nok jeg har reklameret for den ved enhver lejlighed.
P.t. sker der ikke så meget på siden, hundeføreren (min kone) har i snart et
år været nød til at droppe træningen, p.g.a. en korsbåndsskade - men om 4 -
6 uger regner vi med at være kørende igen.

Vores datter er startet med træningen af hund nr. 2 som hedder Snif - her er
lige et link til vidunderet (mere reklame):
http://home.worldonline.dk/privat09/pixpage/Foto%20hvalpe%2011.html

Mvh Kajo (webmaster - så er man da noget)
http://home.worldonline.dk/privat09/index.html

Fra : Anja R.

Dato : 29-04-03 00:20

Her præsenteres Charlie (Labrador), Fie & Fleur (Japanese)

http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Anja R.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 29-04-03 18:15

Hej Rinnie

Jeg har ingen hjemmeside om hund, da jeg ikke længere har hund. Men hvis det
interesserer dig (og andre) er I da velkomne ind på min kattehjemmeside.
Kunne også være interessant at vide, hvad hundefolket mener, jeg mangler om
katte.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Leif

Dato : 29-04-03 20:13

Hejsa

Her er vores forsøg på en hjemmeside, http://home24.inet.tele.dk/maletzki/
,der er både billeder af alle vores katte, huskatte og nu abyssinier, og
vores hund en Shiba

mvh Jette og Leif

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 29-04-03 21:27

Hollys hjemmeside: http://www.lemanszone.dk/slh/holly/

Mvh
Søren

Fra : Kenth & Susanne Fugl~

Dato : 12-05-03 17:50

hej

Jeg har lidt billeder på vores hjemmeside

www.fuglsang2.dk

venlig hilsen

kenth fuglsang

Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 16-05-03 10:11

Fotos og beskrivelser af vore 4 hunde
+ resultaterne vi opnår til konkurrencer i B-klassen i DCH
Hilsen
Ulla

Fra : Therese Kelstrup

Dato : 14-05-03 13:14

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem har hjemmeside for deres hunde?
> Er nysgerrig efter at se dem alle sammen!

Bernhards hjemmeside har været under en større ombygning i den sidste tid.
Den er endnu ikke helt færdig, men det meste er derinde.

www.elverdalen.dk under Bernhard-fanen

Mange hilsner
Therese