Sild og hornfisk??
Fra : Morten Hansen

Dato : 28-04-03 11:35

Hej NG.

Hvor er det bedst at fange subj. i århus og omegn lige nu ?

Morten

Fra : dreisig

Dato : 28-04-03 13:39

"Morten Hansen" skrev d. 28-04-03 11:35 dette indlæg :
> Hej NG.
>
> Hvor er det bedst at fange subj. i århus og omegn lige nu ?
>
> Morten
>
> Jeg vil mene, at du lige er tidlig nok ude i forhold til hornfiskene,
hvis du fisker fra kysten. Men der er masser af gode steder rundt Århus.
Det er lige før jeg vil sige, at du bare skal finde en pynt et sted og
så komme i gang. Knæk og bræk.

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-04-03 17:04

Morten Hansen wrote:

> Hvor er det bedst at fange subj. i århus og omegn lige nu ?

Hej Morten

Du er så heldig, at der findes et stort web-site, der netop
informerer om fiskemulighedder og de gode fiskepladser i
Århus Amt, tag et kik på http://www.angling-eastjutland.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 28-04-03 19:40

Morten Hansen <morten.hansen@bifo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ead0384$0$24655$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvor er det bedst at fange subj. i århus og omegn lige nu ?
>
> Morten

Har lige været bugten rundt, fra Egå og indefter, ialt 9 timers trolling
over 2 - 5 meters vand. Så ikke så meget som en finne! Bortset fra det en
fin pjækkedag, masser af frisk vand både oppe og nede. Ikke et ondt ord om
hornfiske-siden, den er et glimragende initiativ, men bliv nu ikke hjemme
fordi andre ikke fanger fisk vel, nogen skal jo blive den første. Det er
lidt sjovt at man på en hel dag ser een anden fisker ( ved godt det er
hverdag ), såsnart nogen andre har fået den første fisk myldrer det med
lystfiskere bugten rundt.
MVH Niels

Fra : dreisig

Dato : 28-04-03 20:16

> [...]
> Hej NG.
>
> Hvor er det bedst at fange subj. i århus og omegn lige nu ?

fiskepladser. Her kan du søge på den specifikke fisk, som du er ude
efter

http://www.kandu.dk/

Fra : Alex Linaa

Dato : 28-04-03 20:31

"Morten Hansen" <morten.hansen@bifo.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Hvor er det bedst at fange subj. i århus og omegn lige nu ?

Sild fanges i spandevis på havnen. Mange står lige omkring hurtigfærgerne og
fisker.
Hornfisk kan du fange på enhver pynt, men jeg har erfaring for at de
tidligste fanges ved Mariendal.

Ellers er her den mest opdaterede og udførligt beskrevne webside om
lystfiskeri i Østjylland, som nok kan give dig et par fif:

http://www.lystfiskernet.dk/fiskepladser.asp

vh
Alex Linaa

Fra : Morten Hansen