Retrieverne.dk er lukket!
Fra : Kr Kristensen

Dato : 28-04-03 10:59

Nu opgiver jeg og lukker Retrieverne.dk. Om lukningen er for
bestandigt, ved jeg endnu ikke,
men siden kommer i hvert fald ikke op igen som den var. Lige nu aner
jeg ikke, hvad jeg skal.

DRK vandt - jeg tabte - om du vandt eller tabte, må du selv bedømme

Jeg har været stolt af Retrieverne.dk, og jeg har været meget glad for
den ros, siden har fået,
men jeg var ikke så stærk, som jeg trode, og nu orker jeg ikke at stå
model til mere. Beklager.

Jane Kiilerich

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-03 11:37

"Kr Kristensen" <krkr@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu opgiver jeg og lukker Retrieverne.dk. Om lukningen er for
> bestandigt, ved jeg endnu ikke,
> men siden kommer i hvert fald ikke op igen som den var. Lige nu aner
> jeg ikke, hvad jeg skal.

</snip>

Øv... DRK burde IMO være taknemlig for at nogen gad lave sådan et godt
stykke arbejde for "deres" race-gruppe!

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : N/A

Dato : 28-04-03 16:47

Fra : N/A

Dato : 28-04-03 16:47

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-03 16:47

> [...]
> men er også her blevet fjernet.
> Jeg mener at DRK istedet for at gøre livet sur for andre ja så skulle de
> tage og gøre det bedre selv eller lade en anden overtage så deres egen
side
> ville blive lige så populær som andres.
> Jeg selv nyder ellers at komme på klubbens arrengementer og ville også
gerne
> have den glæde ved at gå ind på deres hj side for at lede efter
oplysninger
> vedr.de forskellige ting som sker i klubregi de står der også men var

Hej Kristian

Nej, jeg er ikke medlem der, havde jeg været det, havde jeg jo nok ikke følt
mig udenfor, og havde nok heller ikke stillet spørgsmålet. Men er ellers
enig med dig. I stedet for at dykke hende fordi hendes arbejde har vist sig
at være bedre, end det deres egen webmaster havde præsteret, så havde måske
været mere på sin plads at prøve at få hende til ny webmaster. Men hun
rangerer måske ikke højt nok i klubben. Nej du glade milde moses, de priser
sig lykkelige for at jeg ikke er medlem, og ikke kommer til deres GF, når de
laver den slags kunster. For de havde aldrig fået lov til at glemme det
igen. Så hvis hendes arbejde er bedre, end den nuværende, så håber jeg, at
alle dem som er medlemmer, sørger for at klubben får det at vide, og støtter
Janne 100% og så får hendes side op at stå igen. Så må DRK jo så tage op til
overvejelse, om de måske skulle bede hende om at lave deres også. Har de
blandet sig i noget, som egentligt ikke kommer dem ved, hvad jeg ikke mener,
at et medlems private hjemmeside gør, så har man jo muligheden for en
ekstraordinær generalforsamling. Da hun efter hvad jeg kan forstå ikke på
nogen måder har kompromitteret klubben, så syntes jeg helt ærligt en sådan
var på sin plads.

M.V.H.....Benny..