[Quiz]-tråden
Fra : Peter G

Dato : 28-04-03 10:43

1) Sangens titel er inspireret af en tegning hans søn lavede. Den har intet
med navnet på en ulovlig substans at gøre.

2) Klassiske komponister går ikke på med t-shirts der siger "Aids Kills
Fags Dead" i senfirserne. Hvad hedder forsangeren?

3) Hvorfor havde et bestemt Dream Theater album en ret uheldig
udgivelsesdag?

4) Hvem sagde "Eric Clapton, Now there's a mean mutha. But he wears them
flat shoes. I gotta have my ass way up in the air".

5) Hvilken "fordømt" guitarist er blevet slået af The Karate Kid? Hvilken
"skytsengel" stod bag drengens strengeleg?

6) "Message To Harry Manback" handler om?

7) Clinten, Clinton og Peter Garret har et par ting til fælles. En af de
mere karakteristiske er?

8) Hvilken multi-musiker er generelt anerkendt som pioneren til at benytte
sig af internettet i sin produktion/distribution?
Han er/var desuden stedfar for en yderst bedårende skønhed som vanen tro
dukkede op i et par musikvideoer.

7) ... find selv på flere ...

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-04-03 11:16

Peter G wrote:

> 1) Sangens titel er inspireret af en tegning hans søn lavede. Den har intet
> med navnet på en ulovlig substans at gøre.

Lucy in the Sky with Diamonds

Hæ, jeg kunne da en af dem!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Troels

Dato : 28-04-03 11:35

> 1) Sangens titel er inspireret af en tegning hans søn lavede. Den har
intet
> med navnet på en ulovlig substans at gøre.

Lucy in the sky with diamonds med The Beatles

> 3) Hvorfor havde et bestemt Dream Theater album en ret uheldig
> udgivelsesdag?

9/11?? (Hvad ved jeg

> [...]
> sig af internettet i sin produktion/distribution?
> Han er/var desuden stedfar for en yderst bedårende skønhed som vanen tro

David Bowie??

Hmm.. det var da bud

/Troels

Fra : Troels

Dato : 28-04-03 11:54

> Hmm.. det var da bud

Glemte lige:

>7) Clinten, Clinton og Peter Garret har et par ting til fælles. En af de
>mere karakteristiske er?

Noget med cigar?

/Troels

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-04-03 11:46

Således skrev Peter G <wzn0slk402@sneakemail.com> i dk.kultur.musik
Mon, 28 Apr 2003 09:43:22 GMT:

>5) Hvilken "fordømt" guitarist er blevet slået af The Karate Kid?

Ah! Den kender jeg. Steve Vai i Crossroads.

>Hvilken
>"skytsengel" stod bag drengens strengeleg?

Arlen Roth, var det vist.

Knud
--
"Drums must never stop. Very bad if drums stop."
"Why? What will happen if the drums ever stop?"

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 12:26

Knud Winckelmann wrote:

> Ah! Den kender jeg. Steve Vai i Crossroads.

> Arlen Roth, var det vist.

Noppetinope. Det var Ry Cooder.

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-04-03 13:16

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Tue,
29 Apr 2003 13:26:21 +0200:

>Noppetinope. Det var Ry Cooder.

Men det var Arlen Roth, der stod for guitar-scenerne, både med hensyn
til udarbejdelsen, fremførelsen og instruktionen, bortset fra 2
scener, hvor man hører Ry Cooder.

Jeg fandt forresten lige ud af det var Cooder, der oprindeligt skulle
have været den onde guitarist og at slutningen skulle have været den
vilde steelguitar-shoot out.

Istedet blev det den neo-klassiske slutning, som jo egentligt er fed
nok, men resten af filmens blues-tema taget i betragning, så holder
det jo ikke helt.

Knud
--
I went to a fight the other night, and a hockey game broke out.

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 13:49

Knud Winckelmann wrote:

> Men det var Arlen Roth, der stod for guitar-scenerne, både med hensyn
> til udarbejdelsen, fremførelsen og instruktionen, bortset fra 2
> scener, hvor man hører Ry Cooder.

OK, nu har jeg undersøgt filmens cast på IMDB, hvor Arlen Roth overhovedet
ikke nævnes. Det gør Ry Cooder derimod.
http://us.imdb.com/Soundtracks?0090888

På allmusic har Arlen Roth ikke Crossroads på sin 'appeards on'-liste:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=8:36:42|AM&sql=R14116#APPEAR

Hvis du kan henvise mig til nogle valide kilder, som understøtter din
påstand så giver jeg mig glad og gerne. Du får, afhængig af
omstændighederne, måske endda en tak og en undskyldning
Indtil da holder jeg på mit.

> Jeg fandt forresten lige ud af det var Cooder, der oprindeligt skulle
> have været den onde guitarist og at slutningen skulle have været den
> vilde steelguitar-shoot out.

Det havde sikkert været ret blæret. Jeg synes nu også vældigt godt om den
nuværende slutning.

> Istedet blev det den neo-klassiske slutning, som jo egentligt er fed
> nok, men resten af filmens blues-tema taget i betragning, så holder
> det jo ikke helt.

Jeg optog den i sin tid på video, og båndet er efterhånden slidt så tyndt at
jeg ikke tør spille det mere.
I'm a sucker for det dersens guitarlir!!!

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-04-03 14:18

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Tue,
29 Apr 2003 14:48:55 +0200:

>OK, nu har jeg undersøgt filmens cast på IMDB, hvor Arlen Roth overhovedet
>ikke nævnes. Det gør Ry Cooder derimod.
>http://us.imdb.com/Soundtracks?0090888

Arlen Roth er hellere ikke med på soundtracket, han står bare for al
det frække i filmen.

>På allmusic har Arlen Roth ikke Crossroads på sin 'appeards on'-liste:
>http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=8:36:42|AM&sql=R14116#APPEAR

Det er hellere ikke noget der er udgivet på plade.

>Hvis du kan henvise mig til nogle valide kilder, som understøtter din
>påstand så giver jeg mig glad og gerne. Du får, afhængig af
>omstændighederne, måske endda en tak og en undskyldning

På <http://www.fast-rewind.com/crossroads.htm> fortæller han selv om
omstændighederne.

>I'm a sucker for det dersens guitarlir!!!

Velkommen i klubben.

Knud
--
Jesus saves; passes to Moses; he shoots; he scores!

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 14:37

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev:
> Arlen Roth er hellere ikke med på soundtracket, han står bare for al
> det frække i filmen.

> På <http://www.fast-rewind.com/crossroads.htm> fortæller han selv om
> omstændighederne.

Ja, joh. Jeg er ved at tabe denne runde, kan jeg mærke. Men du får mig ikke
uden kamp!!!

Hvis det nu virkeligt er et Roth-nummer, Macchio spiller i krydset mellem
landevejene, hvorfor er han (Roth) så ikke krediteret nogetsteds?

Hva' hva' hva'?! Svar lige på *den*, mr. Know-it-all!!!

"And so, your Honor and jury, I rest my case"

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-04-03 22:21

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Tue,
29 Apr 2003 15:37:11 +0200:

>Ja, joh. Jeg er ved at tabe denne runde, kan jeg mærke. Men du får mig ikke
>uden kamp!!!

I'm takin' you down with me...

>Hvis det nu virkeligt er et Roth-nummer, Macchio spiller i krydset mellem
>landevejene, hvorfor er han (Roth) så ikke krediteret nogetsteds?

Godt spørgsmål.

Faktum er i hvertfald at Arlen stod for instruktion og den slags.

Hvordan man så fortolker det oprindelige spørgsmål er så en anden sag.

>Hva' hva' hva'?! Svar lige på *den*, mr. Know-it-all!!!
>"And so, your Honor and jury, I rest my case"

Banjos at sunrise, m'lord...

Knud
--
Programmers never die: They just GOSUB without RETURN.

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 22:33

> Godt spørgsmål.

Ja, ikke? Pheew, reddet af klokken...

> Faktum er i hvertfald at Arlen stod for instruktion og den slags.
>
> Hvordan man så fortolker det oprindelige spørgsmål er så en anden sag.

Du har naturligvis læst Peters svar, så jeg har jo ret

> Banjos at sunrise, m'lord...

"Goddam, I could play with this kid all day!"
Hurtigt quizspørgsmål: Hvilken forbindelse er ovenstående citat fra?

Bor du virkelig i det nordligste af det nordlige nordjylland? Jeg skulle
lige tjekke om du kunne risikere at stå foran min dør i morgen tidligt...

Jeg troede egentlig ikke at der fandtes så høje postnumre i DK.

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-04-03 08:28

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Tue,
29 Apr 2003 23:32:56 +0200:

>"Goddam, I could play with this kid all day!"
>Hurtigt quizspørgsmål: Hvilken forbindelse er ovenstående citat fra?

Scream like a pig?

>Bor du virkelig i det nordligste af det nordlige nordjylland? Jeg skulle
>lige tjekke om du kunne risikere at stå foran min dør i morgen tidligt...

Nej.

Knud
--
Np: Jimsaku - Tokyo Tower Of Power

Fra : -V-

Dato : 30-04-03 09:36

Knud Winckelmann wrote:

> Scream like a pig?

And right you are, Sir.

> Nej.

Øv. Så havde det ellers været næsten konsekvensfrit at udfordre dig. Nu skal
jeg jo vare mine ord...

-V-

Fra : Peter G

Dato : 30-04-03 09:50

Knud Winckelmann skrev:

> Scream like a pig?

Yup. Klassiker.

Til de uinviede er det filmen "Deliverance"
http://uk.imdb.com/Title?0068473
som har en meget imponerende duel på banjoer. Det er desuden en ret habil
thriller om en tur i vildmarken der går galt.

Den minder mig forresten om filmen "Southern Comfort"
http://uk.imdb.com/Title?0083111
med bl.a. Powers Boothe, Fred Ward og Keith Carradine some soldater på
øvelse i Lousianas sumpe, hvor det også går galt. Er man til Deliverance er
man sikkert også til denne.

Findes der flere film med lignende spændingsmomenter?

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-04-03 10:06

Således skrev Peter G <wzn0slk402@sneakemail.com> i dk.kultur.musik
Wed, 30 Apr 2003 08:50:29 GMT:

>Til de uinviede er det filmen "Deliverance"
>http://uk.imdb.com/Title?0068473
>som har en meget imponerende duel på banjoer. Det er desuden en ret habil
>thriller om en tur i vildmarken der går galt.

Jeg har ikke set den film i mange år og jeg har egentligt hellere ikke
lyst.

Jeg ved ikke hvorfor, men den skræmmer mig. Og det er ikke pga. af
grise-scenen, selvom den er ret spektakulær.

Jeg tror bare den film er for ond for mig.

Knud
--
Np: Kanno, Yoko - Cat Blues-Mr. Scruff Remix

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 30-04-03 10:30

"Peter G" <wzn0slk402@sneakemail.com> wrote in message
> [...]

Er det korrekte citat ikke "...squeal like a pig..." ?

Kasper

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-04-03 15:14

"Peter G" <wzn0slk402@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> man sikkert også til denne.
>
> Findes der flere film med lignende spændingsmomenter?

Lidt tynd i sammenligning med "Deliverance", men der er en tv-film hvor et
firma skal på teambuilding. Og der er så (mindst) 1 der kommer galt af sted,
og så ender det som en rets-sals film.

/jim

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-04-03 14:20

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Tue,
29 Apr 2003 14:48:55 +0200:

>Indtil da holder jeg på mit.

Måske kan Peter G. komme med lidt uddybning til sit oprindelige
spørgsmål?

Knud
--
Lions: 5, Christians: 0.

Fra : Peter G

Dato : 29-04-03 19:04

-V- skrev:

> Jeg optog den i sin tid på video, og båndet er efterhånden slidt så
> tyndt at jeg ikke tør spille det mere.
> I'm a sucker for det dersens guitarlir!!!

Jeg mener forresten at Vai udgav duellen på en af sine "lad mig rydde ud i
gemmerne og kalde det en del af en arkivserie"-plader.
AMG ham evt. og kig på diskografien under opsamlinger.

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 19:47

> [...]
> gemmerne og kalde det en del af en arkivserie"-plader.
> AMG ham evt. og kig på diskografien under opsamlinger.

Den ligger her:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=2:47:34|PM&sql=Aoydovwvla9yk
('Head-Cuttin' Duel') og er, som jeg husker den, *pikke*-fed! - pardon my
french....

Er han den største, Vai?

-V-

Fra : Peter G

Dato : 30-04-03 09:50

-V- skrev:

> Den ligger her:
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=2:47:34|PM&sql=Aoydovwvla9
> yk ('Head-Cuttin' Duel') og er, som jeg husker den, *pikke*-fed! -
> pardon my french....

Te absolvo.

(Latinkyndige må gerne korrigere mig hvis jeg skulle have brugt det
forkert)

> Er han den største, Vai?

Egentlig er jeg mere til Satrianis melodier og visse dele af Cooders
eminent stemningsfulde guitar.
Vai er generelt lidt for bombastisk-sjove-effekter-Zappa-agtig for min
smag.
Dog er "Passion og Warfare" er en af de ultimative smagsfulde og
imponerende guitar-albums som jeg vil anbefale til alle.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-04-03 10:06

> [...]

> Dog er "Passion og Warfare" er en af de ultimative smagsfulde og
> imponerende guitar-albums som jeg vil anbefale til alle.

Jeg sætter i hvert fald gerne "I would love to" på, når der skal lidt knald
på den herhjemme. Det nummer rykker.

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-04-03 10:17

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Tue,
29 Apr 2003 20:46:37 +0200:

>Er han den største, Vai?

Firegarden er stor, men ellers foretrækker jeg Satriani, hvis det
endelig skal være i den genre.

Passion & Warfare er dog også god.

Noget af hans gamle med Alcatrazz var også ok, men det er jo også mere
straight 80'er heavy.

Vai er for syret engang imellem, i hvert fald det jeg har hørt af
Flex-able Leftovers og Alien Love Secrets er bare kedelig.

Ikke at der er noget galt med at være syret, men så skal det være
syret a la Vital Tech Tone med Scott Henderson eller f.eks. Niacin med
Frank Gambale.

Så er vi selvfølgelig også ovre i en helt anden genre.

Knud
--
Np: Ogata Megumi - Zankoku na Tenshi no Thesis

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-04-03 10:36

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i dk.kultur.musik Wed,
30 Apr 2003 11:16:38 +0200:

> Alien Love Secrets er bare kedelig.

Sex & Religion mener jeg. Den er trist.

Knud
--
Np: Steve Vai - Erotic Nightmares

Fra : -V-

Dato : 30-04-03 12:26

Knud Winckelmann wrote:

> Firegarden er stor, men ellers foretrækker jeg Satriani, hvis det
> endelig skal være i den genre.

Det er som sædvanlig en formålsløs diskussion at starte, men derfor
fristende alligevel.

> [...]
> Ikke at der er noget galt med at være syret, men så skal det være
> syret a la Vital Tech Tone med Scott Henderson eller f.eks. Niacin med

Good, ol'e Frankie. Jeg er faktisk i besiddelse af hans signatur guitar,
eller noget de ligner gevaldigt.
Han er lidt for jazzet for mig, men han er da en glimrende (understatement
of the year) guitarist.

Jeg bliver nødt til at nævne Cacophony-drengene, Becker og Friedman, som
også er vildt blærede. Og Vinnie Moore, som er lidt for kølig i sit udtryk,
men stadig en brandgod banjoist.

Men men men, jeg bliver tvunget til at trække den gamle traver frem.
Jeg fandt et videoklip fra Saturday Night Live fra '87 med Eddie Van Halen,
og fik (igen) øjnene op for hvor stilskabende og progressiv han var i sin
tid.

Han har så meget overskud og musikalsk drive, at jeg til stadighed bliver
lun om hjertet ved genhør.

NP: Cradle of Filth - Tearing the Veil From Grace (skidegod idé, Knud)

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-04-03 15:24

Således skrev "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> i dk.kultur.musik Wed,
30 Apr 2003 13:25:55 +0200:

[Gambale]
>Han er lidt for jazzet for mig, men han er da en glimrende (understatement
>of the year) guitarist.

Nu spiller han jo også fusion, så det er jo ikke så underligt at der
sniger jig bare en smule jazz ind i det.

>Jeg bliver nødt til at nævne Cacophony-drengene, Becker og Friedman, som
>også er vildt blærede. Og Vinnie Moore, som er lidt for kølig i sit udtryk,
>men stadig en brandgod banjoist.

Der foretrækker jeg Greg Howe, hvis vi endeligt skal bevæge os op i
noget at det lidt nyere shred.

Han er ikke så overgearet (hov, mit understatement-meter eksploderede)
som de andre unge løver du nævner.

Jeg købte desuden en Blues Saraceno-opsamling for lige at høre hvad
det var for noget.

Det er såmænd udmærket, men han laver ikke noget, som alle andre ikke
har lavet 5-8 år før ham.

Jeg vil slet ikke begynde med Steve Morse, Dweezil Zappa, Tony
McAlpine, og alle de andre. Så kan man jo slet ikke stoppe igen.

[Van Halen]
>Han har så meget overskud og musikalsk drive, at jeg til stadighed bliver
>lun om hjertet ved genhør.

Hmm, det klip har jeg et sted. Det kommer jeg lige til at finde igen.

Knud
Np: Shawn Lane - West Side Boogie

Fra : -V-

Dato : 30-04-03 16:44

Knud Winckelmann wrote:
> Der foretrækker jeg Greg Howe, hvis vi endeligt skal bevæge os op i
> noget at det lidt nyere shred.

Jep, jeg havde noget Howe på bånd for en del år siden, men det er desværre
gået tabt.
Jeg husker også noget Strat-O-Varius (eller no'ed), som var udmærket.

Og hvad blev der af ham danskeren, som lavede Whale Song (eller no'ed)?

> Han er ikke så overgearet (hov, mit understatement-meter eksploderede)
> som de andre unge løver du nævner.

Hehe, der er meget lir derude, som man med rette kan bliver imponeret af. I
det lange løb bliver man nok bare træt af de mange toner på meget kort tid.

> Jeg købte desuden en Blues Saraceno-opsamling for lige at høre hvad
> det var for noget.
> Det er såmænd udmærket, men han laver ikke noget, som alle andre ikke
> har lavet 5-8 år før ham.

Nej, jeg havde også en plade med ham til låns for nogle år siden, og den
fængede overhovedet ikke.

> Jeg vil slet ikke begynde med Steve Morse, Dweezil Zappa, Tony
> McAlpine, og alle de andre. Så kan man jo slet ikke stoppe igen.

Eric Johnson, Nuñu, George Lynch og hans Mob, Paul Gilbert, Kotzen og Yngwie
"Yü releesd the füry" Malmsteen - the list goes on and on and on and....
Heldigvis er jeg i stand til at bedømme samtlige ovenstående, fordi jeg ejer
en eller flere udgivelser med de nævnte kunstnere, incl. dine udmærkede
forslag, og jeg kan kun gentage mig selv: Eddie er den imho bedste af dem
alle.
Glem alt med Van Halen efter Diamond Dave og hør istedet deres tidlige
værker.

Udover Billy Gibbons, så kender jeg ikke nogen som kan indkorporere soli i
deres rytmespil, så sublimt som Eddie.

> [Van Halen]
>
> Hmm, det klip har jeg et sted. Det kommer jeg lige til at finde igen.

Brandgod idé.
Vil du give mig ret i at det er intet mindre end fremragende?

-V-

Fra : -V-

Dato : 29-04-03 12:26

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 28-04-03 11:52

> [...]

Lucy In The Sky With Diamonds

> 7) Clinten, Clinton og Peter Garret har et par ting til fælles. En af de

De spiller saxofon? (Det er et gæt)

MvH Mikkel

Fra : Eg

Dato : 28-04-03 13:12

On Mon, 28 Apr 2003 09:43:22 +0000, Peter G wrote:

> [...]

> 2) Klassiske komponister går ikke på med t-shirts der siger "Aids Kills
> Fags Dead" i senfirserne. Hvad hedder forsangeren?

Sebatian Bach, men jeg snød og kiggede på google fordi det lød så syret.

> 3) Hvorfor havde et bestemt Dream Theater album en ret uheldig
> udgivelsesdag?

he, udgivelsesdatoen var 11092001, pladen hed 'Live Scenes from New York',
og på det originale cover ses New York i brand, inkl twin towers.

> 4) Hvem sagde "Eric Clapton, Now there's a mean mutha. But he wears them
> flat shoes. I gotta have my ass way up in the air".

BB King?

> 5) Hvilken "fordømt" guitarist er blevet slået af The Karate Kid? Hvilken
> "skytsengel" stod bag drengens strengeleg?

Steve Vai og pas

> 7) Clinten, Clinton og Peter Garret har et par ting til fælles. En af de
> mere karakteristiske er?

Sax?

> [...]
> sig af internettet i sin produktion/distribution?
> Han er/var desuden stedfar for en yderst bedårende skønhed som vanen tro

David Bowie... vel?

/Eg

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 28-04-03 19:15

"Eg" <crk-smb@oek.dk> skrev i en meddelelse

> he, udgivelsesdatoen var 11092001, pladen hed 'Live Scenes from New
York',
> og på det originale cover ses New York i brand, inkl twin towers.

Det samme skete for en hip-hopgruppe,The Coup,
tror jeg nok det staves.
Deres cover viser twin towers eksplodere.
Den udkom 9/11,men blev standset,så de kunne
lave et mere "patriotisk" cover.

Mvh Butterfly
"We live in a society of laws!Why do you think,
I took you to those police-academy moves?
For fun?Well,I didn't hear anybody laughin',did you?"

Fra : Peter G

Dato : 29-04-03 17:05

Peter G skrev:

> 4) Hvem sagde "Eric Clapton, Now there's a mean mutha. But he wears
> them flat shoes. I gotta have my ass way up in the air".

Prince (som går i høje hæle).

> Hvilken "skytsengel" stod bag drengens strengeleg?

Jeg tænkte på Ry Cooder.

> 6) "Message To Harry Manback" handler om?

Korrekt. En telefonsvarerbesked, hvor en lettere sur italiener spyder
lavmælte eder og lover voodoo-forbandelser til modtageren fordi bandet smed
ham ud fra en fest/bofælleskab.
Det satte Tool så mågeskrig og en behagelig melodi til.
Nummeret kan varmt anbefales. Det er ren newage, hvis man kan abstrahere
fra talen.

> 7) Clinten, Clinton og Peter Garret har et par ting til fælles. En af
> de mere karakteristiske er?

Ok, den var dårligt formuleret. De har/er alle været involveret i (lokal)-
politik. Peter Garret (forsanger i Midnight Oil) forlod endda bandet af den
grund.

> [...]
> benytte sig af internettet i sin produktion/distribution?
> Han er/var desuden stedfar for en yderst bedårende skønhed som vanen

Jeg tænkte på Todd Rundgren. Han var/er stedfar til Liv Tyler.

> 7) ... find selv på flere ...

Kom så i gang!

Fra : Christian Muus

Dato : 28-04-03 15:54

"Peter G" <wzn0slk402@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> 1) Sangens titel er inspireret af en tegning hans søn lavede. Den har
intet
> med navnet på en ulovlig substans at gøre.

Hvad er "Lucy In the Sky with Diamonds"?

> 6) "Message To Harry Manback" handler om?

Om en af TOOL's fans vist

> [...]
> sig af internettet i sin produktion/distribution?
> Han er/var desuden stedfar for en yderst bedårende skønhed som vanen tro

Steve Tyler?

..