Idag er det Gonzo's fødselsdag....
Fra : Louise Viborg

Dato : 28-04-03 06:24

....hurra hurra hurraaaa
Kæmpe tillykker til Gonzo som holder sin første fødselsdag idag Og
tak til Journey, Kim Wilde og Birgitte og Sten fordi de har lavet
sådan en dejlig dreng til mig

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-04-03 06:57

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> skrev i en
> [...]
Og
> tak til Journey, Kim Wilde og Birgitte og Sten fordi de har

Hej Gonzo

Stort tillykke med din første føs' dag, mon der falder lidt
lækkerier af til dig???

Mange hip, hip huraaaaaa
fra

3 flotte tøser,
Sabina, Ferina og Nikita og fra deres menneske Eva

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-04-03 16:55

On Mon, 28 Apr 2003 07:57:00 +0200, "Eva Schmidt"
<safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>3 flotte tøser,
>Sabina, Ferina og Nikita og fra deres menneske Eva

Hey *blink blink* ....sagde du flotte tøser? Det er jo lige noget for
mig

Spin fra Gonzo

Fra : Dan Mortensen

Dato : 28-04-03 18:45

Stort tillykke til Gonzo fra misser, kaniner og mennesker hos DK Sollok.
hilsen Marianne
p.s. har taget jeres banner til den nye hjemmeside om dyr jeg er ved at lave
er det ok

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-04-03 19:26

Hej Marianne!
Tak for tillykkerne fra jer. Vi er jo ldit i "familie"
Jo, det er helt ok du har taget mit banner

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 28-04-03 19:42

Hej igen
Tak fordi jeg måtte tage banneret. Jeg synes selv at den side om dyr er
meget pæn

Glæder mig til at se det du vil skrive til siden om Baluka.
Men det haster ikke
Hilsen Marianne

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-03 22:10

> [...]
> Kæmpe tillykker til Gonzo som holder sin første fødselsdag idag Og
> tak til Journey, Kim Wilde og Birgitte og Sten fordi de har lavet

Hej Louise
Et kæmpestort tillykke Gonzo på etårsdagen
Er glad for at dine slaver har tage sig så kærligt af dig, og at du har fået
nogle labre larver til kærster
Kram fra Birgitte, Journey og Kim Wilde
www.truetrust.dk