Hvordan virker counter?
Fra : Jimmi

Dato : 27-04-03 22:22

Jeg ønsker en counter der tæller hvormange der har set på min hjemmeside,
men hvordan virker det egentlig?
Skal de virkelig købes eller skal man referere til dem andre steder på
nettet?

Mvh Jimmi

Fra : Marchwitz

Dato : 27-04-03 23:27

"Jimmi" skrev d. 27-04-03 22:22 dette indlæg :
> Jeg ønsker en counter... men hvordan virker det egentlig?
> Skal de virkelig købes ?

Nej da
Der findes masser af steder hvor du kan få en gratis tæller.
For at nævne et par stykker:
chart.dk nope.dk nedstat.com og hostedstuff.com
Sidst nævnte kan anbefales som leverandør af mange andre gode service,
men prøv at kigge på deres websted.

Uanset hvilken tæller du vælger, er proceduren den samme.
Du udfylder et skema med oplysninger om dit websted og om hvordan du
synes din tæller skal se ud, så får du en lille stump html kode som du
skal sætte ind på din hjemmeside, der hvor du kunne tænke dig at
tælleren skal være.
Når en eller anden herefter komme ind på din hjemmeside, bliver det
registreret automatisk hos f.eks. chart eller hvem du nu vælger.

Du kan sagtens have flere forskellige tællere på din side, så kan du
selv bedømme dem efterhånden.

En god måde at udvælge tællere på kan være at klikke på dem du kan se på
andre websteder.
Det giver dig en idé om hvilke oplysninger man kan få ud af disse
tællere, og så kan du jo samtidig tilmelde dig.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 05:16

Marchwitz wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]

> Det giver dig en idé om hvilke oplysninger man kan få ud af disse
> tællere, og så kan du jo samtidig tilmelde dig.

http://www.sitemeter.com/default.asp?action=stats&site=sm6Gentlemensclub

http://www.sitemeter.com/default.asp?action=stats&site=sm7jasmilla

Allan

- Pædagogiske tutorials på dansk