Jeg har fået tilbudt en aby-pige
Fra : Kate

Dato : 27-04-03 21:40

Nå, nu står jeg lidt i et dilemma. Jeg havde jo egentligt bestemt mig
for ikke flere katte i Johans liv, men nu har jeg fået tilbudt en
sorrel Aby pige på 3 år. Hun virker som om hun lidt har tabt sit hjerte
til mig og da hun er en af en lidt større flok ville hun måske kunne
trives hos mig.
Nu er der jo mine drenge at tænke på og jeg er hamrende usikker på om
det er en god idé at takke ja, for hvad med mine små-drenges forhold
kan det bliver forstyrret af en missepige. Hun er godt nok kastreret
for et par måneder eller 3 siden, men jeg _vil_ ikke sætte Mowglis og
Lantes forhold på spil for noget.
Hvad er jeres erfaringer, er der stor risiko for at hun vil kunne
splitte drengene eller er det ikke det jeg skal bekymre mig om? Hvis
jeg siger ja, er aftalen naturligvis at går det ikke må hun tilbage,
for mine nuværende kattes velbefindende må komme i første række til en
hver tid.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Helle Andersen

Dato : 27-04-03 23:50

"Kate" <mowgliFJERN@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg siger ja, er aftalen naturligvis at går det ikke må hun tilbage,
> for mine nuværende kattes velbefindende må komme i første række til en

Jeg tror ikke at der er den store risiko for at sådan et lille
tøsebarn kan splitte drengene. Den slags plejer drenge at
være ret ligeglade med. Men hvad der derimod kunne
være et problem er at hun ville synes at alle de dumme
drenge er for meget, fordi hun ikke selv har nogen
ligestillede - og med det mener jeg en anden hunkat, som
er på samme niveau.

Hvilken hunkat er det ? *nysgerrig-nysgerrig*

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Kate

Dato : 28-04-03 16:27

"Helle Andersen" <abyFJERN@mail.dk> wrote in

> Hvilken hunkat er det ? *nysgerrig-nysgerrig*

Det kan jeg da godt forstå, men jeg vil lige lade det være usagt indtil
beslutningen er helt på plads fordi der er flere ting der lige skal
være i orden. Men når det er endeligt besluttet skal i nok høre om det.