Kom hjem Jensen ...
Fra : Per M. Jørgensen

Dato : 27-04-03 19:23

Så er der lige et spørgsmål til formentlig de lidt ældre i denne gruppe:

Siw Malmkvist har på et tidspunkt indspillet sangen "Kom hjem Jensen" på
dansk/svensk.

Jeg formoder, at den er oversat fra engelsk eller måske tysk.

Er der nogen i gruppen som kan hjælpe med oplysning om den engelske
eller tyske titel samt hvem der oprindelig har indsunget den ?

På forhånd tak for hjælpen !

Per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-04-03 12:59

"Per M. Jørgensen" <Jensenp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Per

Den oprindelige titel er " Today's teardrops "
Den er skrevet af G. Pitney - A. Schroeder - Peter Mynte.
Om G. Pitney er identisk med Gene Pitney, det overlader jeg så til dig at
finde ud af.

M.V.H.....Benny..

Fra : Per M. Jørgensen

Dato : 28-04-03 14:12

In article <3ead1765$0$52166$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
bfm@tdcadsl.dk says...

> [...]

Den er skrevet af G. Pitney - A. Schroeder - Peter Mynte.
Om G. Pitney er identisk med Gene Pitney, det overlader jeg så til dig

Hej Benny,

Det er bare super....

1000 tak for hjælpen !

Per

Fra : Pia.H.

Dato : 28-04-03 16:48

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den er skrevet af G. Pitney - A. Schroeder - Peter Mynte.
> Om G. Pitney er identisk med Gene Pitney, det overlader jeg så til dig at

Og den blev sunget af Ricky Nelson.

Pia.

Fra : Per M. Jørgensen

Dato : 28-04-03 19:30

In article <3ead4d69$0$7596$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, pia.h@sol.dk
says...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og den blev sunget af Ricky Nelson.
>
> Pia.

Hej Pia,

Tak for info.

Efter at have fået titlen af Benny har jeg søgt på Nettet og fundet ud
af (hvis det altså er rigtigt), at nummeret også er indsunget af Roy
Orbison og af nogle, som hedder "Fountains of Wayne" (har aldrig hørt om
dem).

Endnu engang tak for hjælpen til dig og Benny.

Per

Fra : Claus S

Dato : 28-04-03 21:40

....og af nogle, som hedder "Fountains of Wayne" (har aldrig hørt om
dem).

I wanna sink to the bottom with You...

Fedt nummer!

- Claus