Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D1, D1X eller D1H
Fra : David

Dato : 27-04-03 19:13

Hva er det lige forskelden er ?
Findes der ikke nogel ordenlig danske sider med nogle data
om det ?

Vh David

Fra : David

Dato : 27-04-03 19:28

Glemte:
Hvad må man give for et brugt Nikon D1 hus ?

Fra : Nikon D1 fan

Dato : 27-04-03 19:41

David wrote:
> Glemte:
> Hvad må man give for et brugt Nikon D1 hus ?

Afhænger helt af hvor mange billeder det har taget, stand og alder, men
spørg om råd hos DFA når du kender serienr. på det du evt. vil købe.

Bjarne
Nikon D1 fan

Fra : Ask Bjoern Hansen

Dato : 07-05-03 16:39

"David" <wost100@hotmail.com> wrote in message news:<3eac1da9$0$7585$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> Hva er det lige forskelden er ?

D1 = Den gamle udgave.
D1x og D1h = Nyere. Bedre farver og mange små og store forbedringer i
bruger interfacet. D1x har bedre opløsning og D1h'eren er væsentligt
hurtigere.

Her i USA bliver D1'erne vidst solgt for en $1200-$1500 nu om
stunder[1]

- ask

[1] Jeg solgte mit for $4200 lige da D1x var ved at komme ud! Whee.