Roller Coaster Tycoon 2 - alt er gratis ??~
Fra : GiWeo

Dato : 27-04-03 19:05

Hejsa

Hvad går galt - alle forlystelser er gratis - og jeg kan ikke ændre på
det ????

Lars Engelhardt - Hillerød - Danmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : J W Nielsen

Dato : 27-04-03 20:04

> Hvad går galt - alle forlystelser er gratis - og jeg kan ikke ændre på
> det ????

Hmmm, det er det jeg håber sker hver gang familien (med 3 børn) træder ind
gennem porten i Tivoli.
Såeee, finder du ud af hvorfor, så virker det måske også i virkelighedens
verden

Mvh
/Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-04-03 20:10

In dk.spil.computer, GiWeo <giweo@hotmail.com> says...
> Hvad går galt - alle forlystelser er gratis - og jeg kan ikke ændre på
> det ????

Der findes to slags parker i RCT2. Fri entré og betaling for
forlystelserne eller betale ved indgangen og gratis forlystelser. Et
tilbageskridt fra RCT, efter min mening (måske den primære årsag til at
RCT2 bare ligger og samler støv).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : GiWeo

Dato : 28-04-03 17:02

Hejsa

> [...]
>forlystelserne eller betale ved indgangen og gratis forlystelser. Et
>tilbageskridt fra RCT, efter min mening (måske den primære årsag til at

Kan du nævne en park hvor man skal betale for forlystelserne ???

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-04-03 18:27

In dk.spil.computer, GiWeo <giweo@hotmail.com> says...
> Kan du nævne en park hvor man skal betale for forlystelserne ???

Et af de første scenarier... Det er håbløst at gennemføre...

Sålænge parken er lille er det en fordel at entré er gratis, men når
parken bliver velvoksen er det en mega ulempe. Da er det en fordel at
forlystelserne er gratis.

Har du spillet RCT ?

Fra : GiWeo

Dato : 29-04-03 15:50

Hejsa

>Sålænge parken er lille er det en fordel at entré er gratis, men når
>parken bliver velvoksen er det en mega ulempe. Da er det en fordel at
>forlystelserne er gratis.

Det lyder håbløst

>Har du spillet RCT ?

Jep