Fieldset-tagget
Fra : Kurt E. Nielsen

Dato : 24-03-01 12:48

Jeg har leget lidt med taggene <fieldset> og <legend>, og det virker efter
hensigten i IE5.5 og NN6, men ikke i NN4.x og Opera5.01 (det havde jeg nu
heller ikke ventet).

Da jeg ikke har IE5.0, vil jeg spørge om der er nogen der vil teste
eksperimentet i den browser? Outputtet skal være som i IE5.5.

Testsiden kan ses på http://www.kenielsen.dk/test/fieldset.htm

Mvh
Kurt E. Nielsen

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 24-03-01 19:55

Kurt E. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Da jeg ikke har IE5.0, vil jeg spørge om der er nogen der vil teste
> eksperimentet i den browser? Outputtet skal være som i IE5.5.

Det ser nydeligt ud i en IE5 - og svjh får du endda også den samme
fortolkning i en IE4

Mvh
Jonas

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 25-03-01 07:43

"Kurt E. Nielsen" <kurt.e.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har leget lidt med taggene <fieldset> og <legend>, og det virker efter
> hensigten i IE5.5 og NN6, men ikke i NN4.x og Opera5.01 (det havde jeg nu
> heller ikke ventet).

Jeg har problemer med at få <fieldset> tag'et til at virke over flere celler
i en tabel. Ved nogen om det kan lade sig gøre?

Kurt Moskjær Andersen
http://www.moskjaer-data.dk/