Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
taske til IXUS
Fra : Peter Holm

Dato : 27-04-03 16:57

Hejsa,
jeg er ved at bestille en ny taske til mit digital Canon IXUS V, men kommer
i tvivl om hvad det skal være.
Jeg havde egentlig kig på Lowe D-Res 8s, men var lidt træt af, at den er med
lynlås, og sikkert også lidt for stort til kameraet. Jeg foretrækker et der
slutter helt til pga pladsmangel i mine lommer
Men nu ser jeg, at photoshop har et læder-etui til IXUS til bare kr.102,-.
Der er ikke noget billede på deres side.
Der er to modeller på siden - den ene kalder de 'Ixus Læderetui S' og den
anden 'Ixus III Læderetui'
http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100241
http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100139

- er der nogen der ved hvordan de ser ud/fungerer - Meget gerne et foto?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : *gavtyven*

Dato : 27-04-03 18:05

Her er der også stedre at handle tasker der passer.
http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100225
http://www.foto-erhardt.de/digishop/
http://www.fotoking.de/

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 28-04-03 23:08

> [...]
> Hejsa,
> jeg er ved at bestille en ny taske til mit digital Canon IXUS V, men
snip...

Har selv et IXUS og på trods af at det er robuste kameraer stillede jeg mig
ikke tilfreds med en taske i blødt materiale. Jeg købte i stedet en
plastic-beholder i Spejdersport som kameraet lige præcis passer ned i. Der
er godt nok ikke plads til ekstraudstyr, men til kanoture, strandture ol. er
det IMHO en ret god løsning.

http://www.witzprod.com/personal_product_page.cfm#1
(SurfSafe)

Fra : Peter Holm

Dato : 29-04-03 07:06

Henrik Weigelt wrote:
> [...]
> passer ned i. Der er godt nok ikke plads til ekstraudstyr, men til
> kanoture, strandture ol. er det IMHO en ret god løsning.

den ser smart ud, men desværre sen den ikke foret ud. ridser den ikke
kameraet?

Mvh
pter

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 29-04-03 07:53

> den ser smart ud, men desværre sen den ikke foret ud. ridser den ikke
> kameraet?

Efter 1 års brug (ca. 5000 billeder) har mit kamera kun ganske få ridser på
de kontaktflader der er mellem æsken og kameraet. I det rette lys er
ridserne synlige, men man ser dem ikke på en ½ meters afstand. Til gengæld
tvivler jeg på at kameraet ville have overlevet uden sin ekstra plastic-skal