CS router port to update
Fra : sharky

Dato : 27-04-03 14:30

Hej,

Hvilke porte skal jeg åbne for i min router for at kunne opdatere og spille
Counter Strike.

Jeg har den originale med key, hvis nogen vil skrive noget med det.

På forhånd tak.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-04-03 14:35

sharky wrote:
> [...]
> spille Counter Strike.
>
> Jeg har den originale med key, hvis nogen vil skrive noget med det.

Du kan kigge i din firewalls logfil og se hvilke porte updateren prøver at
få adgang til.

-Sune

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-04-03 15:00

On 27 apr 2003, Sune Mika Salminen wrote something like this :

> Du kan kigge i din firewalls logfil og se hvilke porte updateren
> prøver at få adgang til.

Hvem siger han har en firewall

Porte og CS:

Client 27005