neverwinter
Fra : Michael

Dato : 27-04-03 14:03

Jeg er i kapitel 4 hvor byen hedder Beorunnas well
jeg er kørt fast mest pga. jeg aldrig har lært engelsk indtil nu har jeg
kunne hakke mig igennem men det er slut. jeg har dræbt Golem i Fort llkard
Creater race ruins og så er der et eller andet med røg, lyd og en ting mere
jeg er ved det sidste hvor man skal putte den rigtige farve række i en ting
med ild i der står ved et lærde med noget skrift ??? hvad skal ske der også
er der et andet sted i Coldwood Wizards dungeon hvor jeg skal ind til en
troldmand der hedder Nax han er spærret inde i bag en tremme dør hvor der er
et rødt skær foran?? hvordan får jeg han fri håber du kan hjælpe da jeg
efter hånden har brugt en del timer på dette og ikke har kunne finde et sted
på nette omkring Neverwinter hvor jeg har kunne få hjælp
På forhånd tak
Michael N

Fra : Rikke

Dato : 27-04-03 17:46

Prøv i gruppen alt.games.neverwinter-nights. Den er godt nok på engelsk, men
mange flere kompetente mennesker.

- Rikke =)

Fra : eli

Dato : 27-04-03 18:24

Manden skriver netop, han ikke er så skrap til engelsk..Så det hjælper ham
nok ikke..Sorry jeg ikke har løsningen selv...

--
M.v.h
Dan

Fra : Pulazzo

Dato : 28-04-03 14:19

"Michael" <michaeldam@privat.dk> wrote in message

> med ild i der står ved et lærde med noget skrift ??? hvad skal ske der
også
> er der et andet sted i Coldwood Wizards dungeon hvor jeg skal ind til en
> troldmand der hedder Nax > *SNIP*

For at få Globen skal du baldre til nogle gong-gonger i en bestemt
rækkefølge: PUMA-HUND-BJØRN-DRAGE.
Den med røgen er jeg vist ikke nået til endnu, sorry.

Mvh. Henrik