Bob D. og George Harrison - Yesterday
Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-04-03 10:10

Nogen af jer der har hørt den version af "Yesterday" som de har indspillet
sammen?

I baggrunden dukker der af og til sådan en funky basgang op samtidig med at
Bob Dylan synger som en der har røget liiiidt for meget sjov tobak og i
øvrigt ikke har nogen anelse om at han er kendt! George H. hænger i omend
knap så omtåget, men dog tydeligtvist påvirket af Bob D.'s nærvær! Hehe...

Charmerende indspilling!

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-04-03 12:33

R. Ilsøe skrev :
> [...]
omend
> knap så omtåget, men dog tydeligtvist påvirket af Bob D.'s nærvær! Hehe...

Nææ, hvor kan man høre den ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-04-03 13:38

> Nææ, hvor kan man høre den ?

Jeg ved ikke om den ligger online, men jeg har den selv...

Rinnie
( admin@flatcoated-retriever.dk )